XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

...

Laatst bewerkt:
2ep4s93.jpg

Links 178 78 kilo vp 10%?
Rechts 172 80 kilo 14% (bloated )

Mooi om te laten zien hoe verschillend een bepaald gewicht kan zijn

igffwn.jpg

Eergisteren meting laten doen en had 9,9% best tevreden mee.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: LM
Na 5 maanden bijna niks uitvoeren 2 weken weer begonnen met goed eten en trainen..
Fatty checkin in: :o

vczy90.jpg

word al wat droger :)

20140517_131958.jpg

Wil ik ook :D

Gewoon standaard voedingsschema gevolgd in je cut?

Naja redelijk wel ook met wat een uitschieters qua eten als ik met me vriendin ben mja.. Ik kan het hebben en voor de rest beetje de standaard dingen qua voeding en ik kwam een heel eind!

Mooie buik!! Perfect zo. Ga je nog lager?

Thanks ! :D Ik twijfel om lager te gaan richting de 7/8 omdat ik bang ben te veel te verliezen.. Zit nu even op onderhoud en keek het even aan zeker tot de zomer, maar kan echt niet wachten tot me bulk weer begint :(
ETEN ETEN <3

Thanks ! :D Ik twijfel om lager te gaan richting de 7/8 omdat ik bang ben te veel te verliezen.. Zit nu even op onderhoud en keek het even aan zeker tot de zomer, maar kan echt niet wachten tot me bulk weer begint :(
ETEN ETEN <3

Vind het zo perfect eigenlijk, richting 7/8 wordt denk ik te droog. Zou nu idd massa gaan knallen op die armen en schouders. Buik is echt perfect zo, niks aan veranderen :D

Vind dat altijd zo mooi he, dat je hier als vrouw niet een positieve observatie kan doen zonder dat je direct 'met je k*t ligt te soppen'. Erg stereotyp.

Terug
Naar boven