Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind dat altijd zo mooi he, dat je hier als vrouw niet een positieve observatie kan doen zonder dat je direct 'met je k*t ligt te soppen'. Erg stereotyp.
Vind dat altijd zo mooi he, dat je hier als vrouw niet een positieve observatie kan doen zonder dat je direct 'met je k*t ligt te soppen'. Erg stereotyp.

Ik voel me niet bepaald geroepen om mijn squats te bewijzenBen trouwens wel benieuwd naar vid van je 95kg ATG squat.
Gezellig topic dit, jongens! Je voelt je echt welkom als dame. Als het jullie gerieft, voel je vrij om je foto's te plaatsen, dan zal ik daar ook even iets liefs en aardigs over zeggen en kunnen jullie ook weer verder.![]()
Eergisteren meting laten doen en had 9,9% best tevreden mee.
Ik voel me niet bepaald geroepen om mijn squats te bewijzenGezellig topic dit, jongens! Je voelt je echt welkom als dame. Als het jullie gerieft, voel je vrij om je foto's te plaatsen, dan zal ik daar ook even iets liefs en aardigs over zeggen en kunnen jullie ook weer verder.
En vooral niet op ingaanIk voel me niet bepaald geroepen om mijn squats te bewijzenGezellig topic dit, jongens! Je voelt je echt welkom als dame. Als het jullie gerieft, voel je vrij om je foto's te plaatsen, dan zal ik daar ook even iets liefs en aardigs over zeggen en kunnen jullie ook weer verder.
Ik voel me niet bepaald geroepen om mijn squats te bewijzenGezellig topic dit, jongens! Je voelt je echt welkom als dame. Als het jullie gerieft, voel je vrij om je foto's te plaatsen, dan zal ik daar ook even iets liefs en aardigs over zeggen en kunnen jullie ook weer verder.
hahah all traps no neck, prachtig

~vinden jullie me niet sexy dan?
Ben zwaar gekwetst hoor!
~vinden jullie me niet sexy dan?
Ben zwaar gekwetst hoor!

hoezo? dit is gewoon mijn laatste foto dus doe normaal