Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ontopic:

Met natural trainen kan je blijkbaar ook progressie maken;

Nu op 10 a 11%bf, op naar de 8%bf
294tlav.jpg

nvm dom

ben je echt natty nu dan plots

Ja al zo goed als een jaar OFF inmiddels.
Dat weet je toch?

Ben ook nu pas weer de oude volgens mij hahaha. Zwak herstel/gestel dat ik heb :roflol:
Ben alleen veel kleiner dan vroeger, maar shape is veel beter.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Ziek, nog meer respect omdat je dit natty kan vasthouden.

Thanks man!

Ja al zo goed als een jaar OFF inmiddels.
Dat weet je toch?

Ben ook nu pas weer de oude volgens mij hahaha. Zwak herstel/gestel dat ik heb :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Thanks man!

denk dat ie bedoelt dat je na een (hevig) kuurverleden na een jaartje off niet plots een natty fysiek hebt (waar ik me bij aansluit)

desalniettemin heb je wel een zieke fysiek

ja natty is niet echt de goede terminologie als je voorafgaand wel flink hebt lopen juicen

Verzin is een benaming voor want dit lijd elke keer tot een discussie

Of maak een poll topic ofso

Hij zegt toch ook nergens dat hij natty is? (als je niet naar ze sig kijkt) Hij heeft het alleen over natty trainen.

Desalniettemin, nog steeds een streef fysiek.

ja natty is niet echt de goede terminologie als je voorafgaand wel flink hebt lopen juicen

Mijn verwoording was:
"Met natural trainen kan je blijkbaar ook progressie maken."

Dat is iets heel anders dan dat ik zeg dat ik natural ben toch ;)

Ik doelde zodoende op de progressie die ik op dit moment maak zonder hulp middelen. ;)

Wow idd plat vergeleken met andere foto's!

Triestig eh :mad:

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Heb jij eens meegedaan met een TV-programma of zoiets? Je komt mij heel bekend voor...

Neen... Maar je bent van Vlaanderen, Vlaanderen is klein!

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

5,2

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

ja hij heeft meegedaan met ik kom uit de kast van sbs6.

Sorry ik moet u teleurstellen

gewoon cutten op dianabol

Scheelt dat bij jou zoveel dan?

Ik blijf ecto, weet je toch. Nee maar ik sta nu op 10 % denk ik, heb 5 weken ver onder onderhoud gegeten, plat as **** en nu ben ik m'n carbs aan het opvoeren en ik zie overal aders verschijnen, lijnen ontstaan, vormen weer terugkomen. Zit qua gewicht nauwelijks verschil in maar ik lijk veel groter. Denk dat dat op 6 % nog veel erger is ja.

Plus dat ik andere pics van 'm heb gezien waar ie wel goed biggy was :P

Mijn verwoording was:
"Met natural trainen kan je blijkbaar ook progressie maken."

Dat is iets heel anders dan dat ik zeg dat ik natural ben toch ;)

Ik doelde zodoende op de progressie die ik op dit moment maak zonder hulp middelen. ;)

waarom ben je gestopt met cyclen?

Terug
Naar boven