Rosta
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik, Limburger, noem dat een koelkast. Maar ijskast is nog altijd beter dan frigo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pekela, kerkrade en brunssum horen niet bij limburg... dat is gwn uuhm ja dat stukje land waar we alle proleten bij elkaar zetten!
OT: Einde cutje 79kg 11%?
Inb4 botj en beachboyfoto

Nee man is gewoon voor de grap, omdat alle roiders zeggen dat ze natty zijn

Nee man is gewoon voor de grap, omdat alle roiders zeggen dat ze natty zijn![]()
pekela, kerkrade en brunssum horen niet bij limburg... dat is gwn uuhm ja dat stukje land waar we alle proleten bij elkaar zetten!
OT: Einde cutje(lees: bulk) 79kg 11%?

OT: Einde cutje(lees: bulk) 79kg 11%?
??![]()
Beginnen met de cut voor Flexcup 2014, week later de GP en in maart 2015 doe ik de JBC , 87kg momenteel
Goed vol! Schouders kunnen wat groter of ligt dat aan mij? Heel aardig fysiek anyway.

Niet vergeten dat ie natty is. Vandaar dat zn schouders achter lopen.

ziet er goed uit barry! Schouders mogen zoals gezegd ietje voller, maar dat is ook het enigen
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
![]()
Schouders samen met uppertraps hebben weinig anabole receptoren. Ofwel, zonder AAS zullen die nooit kogelrond worden en altijd een stukje 'achterlopen'
Ja kan wel kloppen, maar daar staat tegen over dat je andere spier groepen als naturel ook niet enorm snel groeien.
Heeft zo als alle spier groepen weer te maken met aanleg.
On topic:
vreemde pose i, know
Toch niet zo'n vreemde pose? En lijkt me minder dan 11%. Nice arm en delt. Als je je achterste schouder iets richting de camera houdt, komt je borst beter uit
Ja kan wel kloppen, maar daar staat tegen over dat je andere spier groepen als naturel ook niet enorm snel groeien.
Heeft zo als alle spier groepen weer te maken met aanleg.
On topic:
vreemde pose i, know
![]()