MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

pekela, kerkrade en brunssum horen niet bij limburg... dat is gwn uuhm ja dat stukje land waar we alle proleten bij elkaar zetten!

OT: Einde cutje(lees: bulk) 79kg 11%?

Inb4 botj en beachboyfoto

LS07w7K.jpg

Laatst bewerkt:
Einde cut? Je moet nog beginnen?

2r7sozb.jpg

Beginnen met de cut voor Flexcup 2014, week later de GP en in maart 2015 doe ik de JBC , 87kg momenteel

Laatst bewerkt:
Niet vergeten dat ie natty is. Vandaar dat zn schouders achter lopen.

ziet er goed uit barry! Schouders mogen zoals gezegd ietje voller, maar dat is ook het enigen

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Niet vergeten dat ie natty is. Vandaar dat zn schouders achter lopen.

???

ziet er goed uit barry! Schouders mogen zoals gezegd ietje voller, maar dat is ook het enigen

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

???

Schouders samen met uppertraps hebben weinig anabole receptoren. Ofwel, zonder AAS zullen die nooit kogelrond worden en altijd een stukje 'achterlopen'

Wat een theo0wrieën allemaal

Schouders samen met uppertraps hebben weinig anabole receptoren. Ofwel, zonder AAS zullen die nooit kogelrond worden en altijd een stukje 'achterlopen'

Ja kan wel kloppen, maar daar staat tegen over dat je andere spier groepen als naturel ook niet enorm snel groeien.

Heeft zo als alle spier groepen weer te maken met aanleg.

On topic:

vreemde pose i, know

2cifmv6.jpg

Laatst bewerkt:
Ja kan wel kloppen, maar daar staat tegen over dat je andere spier groepen als naturel ook niet enorm snel groeien.

On topic:

vreemde pose i, know

Toch niet zo'n vreemde pose? En lijkt me minder dan 11%. Nice arm en delt. Als je je achterste schouder iets richting de camera houdt, komt je borst beter uit

Toch niet zo'n vreemde pose? En lijkt me minder dan 11%. Nice arm en delt. Als je je achterste schouder iets richting de camera houdt, komt je borst beter uit

Bedankt, zal er eens op letten bij de volgende side pose.

Mijn borst is echt een min punt komt nauwelijks tot geen massa bij

IMG-20140611-WA0074_zps4cd19fa3.jpg

Hnnngg pomp. Weer even keertje echt goed armen gedaan. Was wel erg korte training though

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

On topic:

vreemde pose i, know

2cifmv6.jpg

droog man.. jammer dat pic zo klein is maar strepen over je schouders niet? Keurig

Terug
Naar boven