Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG-20140611-WA0074_zps4cd19fa3.jpg

Hnnngg pomp. Weer even keertje echt goed armen gedaan. Was wel erg korte training though

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

droog man.. jammer dat pic zo klein is maar strepen over je schouders niet? Keurig

Goeie glutes

Schouders samen met uppertraps hebben weinig anabole receptoren. Ofwel, zonder AAS zullen die nooit kogelrond worden en altijd een stukje 'achterlopen'

Bron?
Klinkt namelijk als onzin, ik ben naturel en schouders zijn een van mijn betere spiergroepen?

Bron?
Klinkt namelijk als onzin, ik ben naturel en schouders zijn een van mijn betere spiergroepen?

Letterlijk van Wikipedia:

The upper region of the body (thorax, neck, shoulders, and upper arm) seems to be more susceptible for AAS than other body regions because of predominance of androgen receptors in the upper body. The largest difference in muscle fiber size between AAS users and non-users was observed in type I muscle fibers of the vastus lateralis and the trapezius muscle as a result of long-term AAS self-administration. After drug withdrawal, the effects fade away slowly, but may persist for more than 6–12 weeks after cessation of AAS use.[5]

Aan schouders en traps kan je vaak zien of iemand natty is of niet.

Het is wel zo.

Neem dan zelf iets meer tijd om het uit te zoeken. Je vindt heel erg veel door gewoon op google "anabolic receptors shoulders" in te typen.

Ooh ik ga hier verder niet over oordelen. Gaat mij ook niet om of het waar is of niet. Maar ik vind wikipedia als bron gebruiken altijd zo'n dooddoener.

Ooh ik ga hier verder niet over oordelen. Gaat mij ook niet om of het waar is of niet. Maar ik vind wikipedia als bron gebruiken altijd zo'n dooddoener.

Study-Wikipedia-as-accurate-as-Britannica.

Ik weet ook wel dat Wikipedia geen serieuze wetenschappelijke bron is, maar als het op wikipedia staat dan is de kans wel groot dat het algemeen aanvaard is, en dat het dus geen visie is die van alle andere afwijkt. Ik heb zelf geen biologische of medische kennis, dus ik kan van andere bronnen niet beoordelen hoe goed ze zijn. Bij wikipedia staan trouwens telkens bronvermeldingen dus als je een klein beetje moeite had gedaan dan had je zelf de bron kunnen checken naar waar werd verwezen. Maar het is natuurlijk gemakkelijker om maar wat te beginnen klagen over de bron.

Schouders samen met uppertraps hebben weinig anabole receptoren. Ofwel, zonder AAS zullen die nooit kogelrond worden en altijd een stukje 'achterlopen'

Dit geloof ik niet, ben zelf een schouder presser en bij mij zijn me schouders een van me sterkste spiergroepen. Deze zijn ook gewoon netjes rond.

Wel mooi dat de mensen die ontkennen dat traps/delts goed reageren op roids en claimen dat schouders hun beste spiergroep is nog geen 80 kg wegen met meer dan 10 % bf :') No offence uiteraard, maar het is een aardig bekend iets dat producten als Tren/Bold gigantisch veel doen voor vooral schouders/traps en upperchest.

• Like
Waarderingen: LM
Wel mooi dat de mensen die ontkennen dat traps/delts goed reageren op roids en claimen dat schouders hun beste spiergroep is nog geen 80 kg wegen met meer dan 10 % bf :') No offence uiteraard, maar het is een aardig bekend iets dat producten als Tren/Bold gigantisch veel doen voor vooral schouders/traps en upperchest.

bold ook ? mooi dat ik net begonnen ben met bold dan :cool:

ik ontken het niet, want heb hier geen verstand van. Ik zeg alleen dat ik nu al zie dat me schouders gewoon rond zijn en behoorlijk uitsteken. Zou zo kunnen dat Tren/Bold veel doen voor je schouders en traps.

ik ontken het niet, want heb hier geen verstand van. Ik zeg alleen dat ik nu al zie dat me schouders gewoon rond zijn en behoorlijk uitsteken. Zou zo kunnen dat Tren/Bold veel doen voor je schouders en traps.

En waarschijnlijk zullen je schouders dan NOG ronder en NOG meer uitsteken wanneer je AAS gebruikt ;). Het is niet omdat MikieB en ik zeggen dat schouders en traps goed op AAS reageren dat het onmogelijk zou zijn om in verhouding vrij goede schouders te hebben als natural.

Terug
Naar boven