XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

En waarschijnlijk zullen je schouders dan NOG ronder en NOG meer uitsteken wanneer je AAS gebruikt ;). Het is niet omdat MikieB en ik zeggen dat schouders en traps goed op AAS reageren dat het onmogelijk zou zijn om in verhouding vrij goede schouders te hebben als natural.

daar heb je inderdaad ook gelijk in. heb fototje bijgevoegt misschien is t wel debiel wat ik zeg dat ik ronde schouders heb voor mij doen :P

edit: is inmiddels al wat oudere foto en heb ik in dit topic al is eerder geplaatst

2014-03-20 08.47.31.jpg

IMG-20140405-WA0004.jpg

AAS of geen AAS wat maakt het nou ook allemaal uit, het is allemaal hard werken ongeacht wat je wel en niet gebruikt mensen moeten er evenveel respect voor krijgen en als ze het niet toegeven ja so be it..

Die 5%. Dat komt na je 'so be it..' zinnetje:)

Wel mooi dat de mensen die ontkennen dat traps/delts goed reageren op roids en claimen dat schouders hun beste spiergroep is nog geen 80 kg wegen met meer dan 10 % bf :') No offence uiteraard, maar het is een aardig bekend iets dat producten als Tren/Bold gigantisch veel doen voor vooral schouders/traps en upperchest.

helemaal waar!

in verhouding pak ik op schouders en traps dan altijd de meeste massa, met een bijbehorende ubsurd dikke nek van +52cm:rolleyes:

helemaal waar!

in verhouding pak ik op schouders en traps dan altijd de meeste massa, met een bijbehorende ubsurd dikke nek van +52cm:rolleyes:

1m80 94kg 17%

Idd, zit op 45 en met hoge traps daarbij al geen nek over. Moet je je voorstellen 52cm op 94kg

Je weet dat wikipedia geen betrouwbare bron is? Ik kan daar ook alles neerplempen wat ik wil.

Half way through 2014 en nog steeds denken dat wikipedia geen betrouwbare bron is.

Echter kan je niet puur op basis van iemands schouders en traps zeggen of iemand natty of niet, het is een van vele indicatoren.

we kunnen niet allemaal een adonis zijn en 50x300 squatten jammer genoeg

zit beer op je avatar nou aan zn loeloe te krauwen?

Terug
Naar boven