Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bij mij is het wat dat betreft wat anders gegaan.
Toen ik begon met trainen gingen mijn kracht stats flink omhoog, alleen kwam de massa er niet aan, behalve bij rug een beetje. Pas de laatste 2 jaar, en zeker het afgelopen jaar, heb ik echt goede gains gehad.
Dat komt omdat qua eten alles beter is geworden, qua manier van trainen en gewoon mijn mindset.

Toen ik 17 was drukte ik meer bij benchpress bv dan ik nu kan, terwijl ik veeeel buffer ben.
Ik focuste toen meer op kracht, nu echt puur op hypertrophy.
Jammer van dit. Wat een ontzettende lariekoek zet je hier neer. Je staat op je 20e met een fysiek van 90kg bij 5% met 45cm armen en beweert dat je in 3 jaar zelfs in kracht achteruit bent gegaan terwijl je massa veel meer is geworden. Het is waar dat spiermassa niet gelijk staat aan spierkracht, maar na 3 jaar trainen zit je nog zo ver van je maximale potentie af dat je óók al train je op spiermassa gericht, alsnog sterker zou moeten worden dan toen.

Het hele verhaal icm nog natural zijn is wat mij betreft een ontzettend ongeloofwaardig verhaal. Ik vind het ook altijd vreemd dat ik (en meerderen hier) in de 10 jaar dat ik train nooit van dit soort genetische wonderen tegenkom, behalve op internet zogenaamd.

Er klopt gewoon iets niet aan je hele verhaal en daar ben ik van overtuigd. Dat je iets gebruikt hebt staat wat mij betreft buiten kijf, gezien de massa kracht icm je vetpercentage en trainingsperiode. Jammer dat je geen open kaart speelt.

het is stoerder om goed lichaam te hebben en te zeggen dat je natty bent dan toegeven bra

em7 postje ****ingb enen

al mijn vragen en post over AAS zijn hypothetisch dus...

Jay cutler :roflol:

K*t geouwehoer altijd

Verdoet bijna elk goed topic

ON TOPIC. Had een beetje lol met m'n chick met de 1KG DB (die ze uiteinelijk nodig had voor side raises, melkkan leeggiet stijl, 1 sec up, 1 sec vasthouden, 2 sec down).

1375769_577278125643365_1961538259_n.jpg

Off-topic dus doe ik het in een spoiler. :P

Jammer van dit. Wat een ontzettende lariekoek zet je hier neer. Je staat op je 20e met een fysiek van 90kg bij 5% met 45cm armen en beweert dat je in 3 jaar zelfs in kracht achteruit bent gegaan terwijl je massa veel meer is geworden. Het is waar dat spiermassa niet gelijk staat aan spierkracht, maar na 3 jaar trainen zit je nog zo ver van je maximale potentie af dat je óók al train je op spiermassa gericht, alsnog sterker zou moeten worden dan toen.

Het hele verhaal icm nog natural zijn is wat mij betreft een ontzettend ongeloofwaardig verhaal. Ik vind het ook altijd vreemd dat ik (en meerderen hier) in de 10 jaar dat ik train nooit van dit soort genetische wonderen tegenkom, behalve op internet zogenaamd.

Er klopt gewoon iets niet aan je hele verhaal en daar ben ik van overtuigd. Dat je iets gebruikt hebt staat wat mij betreft buiten kijf, gezien de massa kracht icm je vetpercentage en trainingsperiode. Jammer dat je geen open kaart speelt.

Tja.. wat kan ik zeggen? Ik vertel je de waarheid. Mijn form is nu 10x beter, mijn mind-muscle connection heb ik pas het laatste jaar goed ontwikkeld en ik eet veel beter.
Ik train intensiever met meer reps, langere ROM en ik span de spier daadwerkelijk aan ipv gewoon up en down; wat ik eerst wel deed.
Ik voer de oefening veel beter uit dan eerst waardoor ik minder kracht lijk te hebben.
Als ik nu precies alles uit zou voeren als 3 jaar geleden zou ik waarschijnlijk meer kgs kunnen pakken ja, maar na een paar weken kan ik ook gedag zeggen tegen enige hypertrophy.

Dit is zo open kaart als het maar zijn kan, maar het is aan jou om het te geloven :P

Off-topic dus doe ik het in een spoiler. :P

Tja.. wat kan ik zeggen? Ik vertel je de waarheid. Mijn form is nu 10x beter, mijn mind-muscle connection heb ik pas het laatste jaar goed ontwikkeld en ik eet veel beter.
Ik train intensiever met meer reps, langere ROM en ik span de spier daadwerkelijk aan ipv gewoon up en down; wat ik eerst wel deed.
Ik voer de oefening veel beter uit dan eerst waardoor ik minder kracht lijk te hebben.
Als ik nu precies alles uit zou voeren als 3 jaar geleden zou ik waarschijnlijk meer kgs kunnen pakken ja, maar na een paar weken kan ik ook gedag zeggen tegen enige hypertrophy.

Dit is zo open kaart als het maar zijn kan, maar het is aan jou om het te geloven :P

Is allemaal niet relevant. Al die zogenaamde geperfectioneerde trainschema's zorgen misschien voor 5 of 10% verschil. Het zijn de kersen op de taart wanneer je een lange tijd tegen een platform aan zit te hikken. De meest gebruikte bullshit is altijd: "Ik heb een goed trainschema" of "Ik heb een heel goed eetschema". Allemaal gezever. Een goed dieet betekent nog steeds: of meer kcal eten dan je nodig hebt (al eet je nog zo schoon): je vetmassa stijgt, of je eet minder: je vetmassa daalt en als gevolg van minder kcals maak je geen of nauwelijks spiermassa meer aan, tenzij je nog een beginner bent. Maar dat ben je na 3 jaar niet meer en zeker niet na 6 jaar.
Jouw fysiek icm je leeftijd en krachtstats is wat mij betreft hèt standaard voorbeeld van een kurend persoon. Alleen dan is het mogelijk om in kracht en massa vooruit te gaan waarbij het vetpercentage zo ontzettend laag blijft. Ik denk dat je zelf dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit, dus hou me niet voor de gek.

Spiermassa en kracht zijn niet 1 op 1 gelinked. Ik focus nu meer op de spiervezels dan de kracht van mijn zenuwstelsel.
In de winter ga ik me meer op kracht focussen en dan met meer spiermassa zal het wat sneller gaan.

Kan jij spiervezels individueel bewegen of maak jij bewegingen (oefeningen) gewoon door middel van gewrichten zoals elk ander mens?

Je zenuwstelsel focussen.

:roflol: WAT

vraag je je toch af WAAROM ze zulke BS verzinnen en of ze srs geloven dat iemand hun onzin slikt:roflol:

Voor zover ik weet is krachttraining ook voor een groot deel op je zenuwstelsel gericht hoor.

Terug
Naar boven