tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Focus jij je psionic powers dan niet op je individuele spiervezels in plaats van je CNS?Voor zover ik weet is krachttraining ook voor een groot deel op je zenuwstelsel gericht hoor.
Focus jij je psionic powers dan niet op je individuele spiervezels in plaats van je CNS?
Ik heb het over Determination. Mij hoef je niet uit te leggen hoe een spier werkt.Ik had het nooit over de focus op individuele spiervezels? Voor zover ik weet is je zenuwstelsel meer aan kracht gelinkt dat de spier zelf, al is er natuurlijk ook een link tussen die twee (obvious).
Benchmarc ik zou me niet eens er druk om maken hij is gewoon een vieze leugenaar zonder geen enkele sponser of wat dan ook, ook nog anoniem hier.Is allemaal niet relevant. Al die zogenaamde geperfectioneerde trainschema's zorgen misschien voor 5 of 10% verschil. Het zijn de kersen op de taart wanneer je een lange tijd tegen een platform aan zit te hikken. De meest gebruikte bullshit is altijd: "Ik heb een goed trainschema" of "Ik heb een heel goed eetschema". Allemaal gezever. Een goed dieet betekent nog steeds: of meer kcal eten dan je nodig hebt (al eet je nog zo schoon): je vetmassa stijgt, of je eet minder: je vetmassa daalt en als gevolg van minder kcals maak je geen of nauwelijks spiermassa meer aan, tenzij je nog een beginner bent. Maar dat ben je na 3 jaar niet meer en zeker niet na 6 jaar.
Jouw fysiek icm je leeftijd en krachtstats is wat mij betreft hèt standaard voorbeeld van een kurend persoon. Alleen dan is het mogelijk om in kracht en massa vooruit te gaan waarbij het vetpercentage zo ontzettend laag blijft. Ik denk dat je zelf dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit, dus hou me niet voor de gek.
Benchmarc ik zou me niet eens er druk om maken hij is gewoon een vieze leugenaar zonder geen enkele sponser of wat dan ook, ook nog anoniem hier.
Vast geen vrienden in RL probeert die aandacht met zn natty gezever te krijgen
---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 17:28 ----------
Sinds hoody trent focust hij zijn zenuwstelsel tijdens het trainen
Trenrage incoming..Jij denkt dat PLers/strongman puur vanuit de spier liften?
Rot toch een eind op Little Daddy.
Trenrage incoming..
Je bakt niks van trainen hoody en ook niks van LOL
Jij trent meer dan ik, Hoody lief
Is allemaal niet relevant. Al die zogenaamde geperfectioneerde trainschema's zorgen misschien voor 5 of 10% verschil. Het zijn de kersen op de taart wanneer je een lange tijd tegen een platform aan zit te hikken. De meest gebruikte bullshit is altijd: "Ik heb een goed trainschema" of "Ik heb een heel goed eetschema". Allemaal gezever. Een goed dieet betekent nog steeds: of meer kcal eten dan je nodig hebt (al eet je nog zo schoon): je vetmassa stijgt, of je eet minder: je vetmassa daalt en als gevolg van minder kcals maak je geen of nauwelijks spiermassa meer aan, tenzij je nog een beginner bent. Maar dat ben je na 3 jaar niet meer en zeker niet na 6 jaar.
Jouw fysiek icm je leeftijd en krachtstats is wat mij betreft hèt standaard voorbeeld van een kurend persoon. Alleen dan is het mogelijk om in kracht en massa vooruit te gaan waarbij het vetpercentage zo ontzettend laag blijft. Ik denk dat je zelf dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit, dus hou me niet voor de gek.

Als je maar hard genoeg denkt tijdens het trainen pak je net die ene extra moterunit mee.Je zenuwstelsel kan je gewoon op focussen en trainen, maar dat er geen link tussen spier en zenuwstelsel is, is natuurlijk bullshit, Determination.
Jij denkt dat PLers/strongman puur vanuit de spier liften?
Rot toch een eind op Little Daddy.
Je hebt gelijk, maar soms heb ik nog de illusie dat ook dat soort mensen bijdraaien en het boekje open doen. Ik gooi het maar op idealisme. Zijn fysiek ziet er piekfijn uit, ook voor een gebruiker hoeft hij zich niet te schamen. Jammer dat dat soort lui dan blijven volhouden dat het allemaal natural is, met de meest verzonnen kolder als redenering. Het resultaat is dat iedereen er met een schuin oog naar kijkt nu, terwijl als hij zou opbiechten het respect voor hem veel groter zou zijn. Jammer dat die gasten dat niet begrijpen.Benchmarc ik zou me niet eens er druk om maken hij is gewoon een vieze leugenaar zonder geen enkele sponser of wat dan ook, ook nog anoniem hier.
Vast geen vrienden in RL probeert die aandacht met zn natty gezever te krijgen
---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 17:28 ----------
Sinds hoody trent focust hij zijn zenuwstelsel tijdens het trainen
Je kan je zenuwstelsel leren je spieren effectief te laten worden in bepaalde bewegingen en kracht te leveren. Je kan niet een bepaalde gewicht omhoog liften op je zenuwstelsel zonder dat je spieren gebruikt of iets dergelijks.
Bodybuilders zijn veelal gewoon erg slecht in "kracht zetten" en gooien het dan maar op mind-muscle connection.
Wat die gast zegt slaat gewoon nergens op. Alsof die bij bankdrukken de stang laat zakken, dan alleen z'n borst aanspant en de stang weer omhoog gaat.