- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja waarom niet.
Bereid je wel voor op een hoop pm's.

karma?
Links bovenaan zie je 'User CP'. Als je daar op klikt, krijg je een overzicht met onderaan karma. Een soort van bedankje of snelle prive message
Big shoulders small chest.Wat doe je voor borst gab? Je lijkt beetje met hetzelfde probleme te kampen wat ik eerst hadBig shoulders small chest.

Dus nu is chest aan de beurt.[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Ik ben 2 maandjes bezig, nog maar 1 maand fanatiek. En bij gebrek aan een goed trainingsschema loop ik soms, eigenlijk veel te vaak vast. Mijn vragen wb mijn sport staan ook in het forum bij ''trainingsschema's '' . Misschien kunnen jullie er eens naar kijken![]()
![]()
Jaa FML.. Maar komt voornamelijk omdat ik chest altijd verwaarloosd heb
Sinds kort wat DB en BB oefeningen erin gegooid, kijken of die krengen willen groeien... Komt vast goed, vorig jaar dacht ik hetzelfde over mijn schouders en die staan er nu mooi bijDus nu is chest aan de beurt.
Ik ben 2 maandjes bezig, nog maar 1 maand fanatiek. En bij gebrek aan een goed trainingsschema loop ik soms, eigenlijk veel te vaak vast. Mijn vragen wb mijn sport staan ook in het forum bij ''trainingsschema's '' . Misschien kunnen jullie er eens naar kijken![]()
![]()
Wat doe je voor borst gab? Je lijkt beetje met hetzelfde probleme te kampen wat ik eerst hadBig shoulders small chest.