Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben 2 maandjes bezig, nog maar 1 maand fanatiek. En bij gebrek aan een goed trainingsschema loop ik soms, eigenlijk veel te vaak vast. Mijn vragen wb mijn sport staan ook in het forum bij ''trainingsschema's '' . Misschien kunnen jullie er eens naar kijken :) ;)

Wat doe je voor borst gab? Je lijkt beetje met hetzelfde probleme te kampen wat ik eerst had :o Big shoulders small chest.

Jaa FML.. Maar komt voornamelijk omdat ik chest altijd verwaarloosd heb :o

Sinds kort wat DB en BB oefeningen erin gegooid, kijken of die krengen willen groeien... Komt vast goed, vorig jaar dacht ik hetzelfde over mijn schouders en die staan er nu mooi bij :) Dus nu is chest aan de beurt.

Morgen laatste dag cutten daarna langzaam weer kcals opschroeven!:)

nu rond 12%~

image.jpg

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben 2 maandjes bezig, nog maar 1 maand fanatiek. En bij gebrek aan een goed trainingsschema loop ik soms, eigenlijk veel te vaak vast. Mijn vragen wb mijn sport staan ook in het forum bij ''trainingsschema's '' . Misschien kunnen jullie er eens naar kijken :) ;)

Geen teen -1

Jaa FML.. Maar komt voornamelijk omdat ik chest altijd verwaarloosd heb :o

Sinds kort wat DB en BB oefeningen erin gegooid, kijken of die krengen willen groeien... Komt vast goed, vorig jaar dacht ik hetzelfde over mijn schouders en die staan er nu mooi bij :) Dus nu is chest aan de beurt.

Grote schouders komt ook door de anabooltjes

Grote chest niet?

Schouders en traps reageren beter op aas dan de rest. Meer receptoren oid

Zin om een keer iets te gaan drinken?

28grv5z.jpg

Stronk filter.

Wat doe je voor borst gab? Je lijkt beetje met hetzelfde probleme te kampen wat ik eerst had :o Big shoulders small chest.

Dat probleem ken ik helaas wel...
Waardeloos, omdat je chest dan helemaal wegvalt.
Terwijl dat natuurlijk één van dé showmuscles is :o

Terug
Naar boven