XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Sinds kort probeer ik mijn ellebogen wat verder naar binnen te houden, die stonden bijna helemaal naar buiten. Ik kan ineens 20kg minder drukken :sukkeltje:

heb ik ook gedwongen moeten doen door kuttende schouder. voelt nog behoorlijk onwennig aan en stuk minder gewicht :(

ik weet niet of dat is wat je bedoelt maar ellebogen tucken maakt de bench minder chest heavy, te veel naar buiten is wel flink slecht voor je schoudergewrichten tenzij je echt huge of vies dik bent though. happy medium :o

Mijn ellebogen stonden vrijwel 90 graden tijdens het drukken (armen evenredig aan de stang). Nu staan ze een graad of 20-30 naar binnen.

damn, flinke schouderflexibiliteit heb je dan als je dat kan :p

hahaha even voor de beeldvorming wat afbeeldingen gezocht.

Dit is hoe ik het eerst deed. (Ellebogen 90 graden ten opzicht van het lichaam, evenredig aan de stang)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is hoe ik het nu doe

Untitled-2.jpg

Veel.

Dit was laatst:

5x15 cable flyes
4x15 pec deck
4x15 incline db flyes
4x10 chest press

Momenteel volg ik ub/lb split over 4 dagen.
Hoe zou jij dit verdelen over die trainingen? Dit is hoe ik het wil gaan doen:
UB a
Cable fly 6x8 flat & incline
Pec deck 4x12 drop sets

UB b
DB fly 3x8 flat & incline

Ik begin dan elke training met chest (isolation) en als er nog tijd over is nog wat presses light weight tot failure. Wat denk je hiervan zal ik t proberen??

Mijn BP vind ik redelijk goed [3x60kg], maar mn front delts zijn echt super groot tov mn chest die plat is:(

Momenteel volg ik ub/lb split over 4 dagen.
Hoe zou jij dit verdelen over die trainingen? Dit is hoe ik het wil gaan doen:
UB a
Pec deck 4x12 drop sets

UB b
DB fly 3x8 flat & incline

Ik begin dan elke training met chest (isolation) en als er nog tijd over is nog wat presses light weight tot failure. Wat denk je hiervan zal ik t proberen??

Mijn BP vind ik redelijk goed [3x60kg], maar mn front delts zijn echt super groot tov mn chest die plat is:(

Lopen je shoulder presses (OHP etc) uit verhouding met je BP dan? Want met die gewichten zul je een fysiek hebben waar het nog lastig aan te zien is wat er precies voor loopt. Maar je verdeling ziet er ok uit al mag je wel wat meer herhalingen maken (maar wellicht is dat contraproductief met UB/LB waar ik totaal geen kennis van heb).

nHLPkzB.jpg

rug lange tijd verwaarloos. Maar lats komen nu eindelijk. Kracht komt ook snel in de rug. Vooral ook na epische dropsets op lat pull down :o

Ik gebruik deze:

Www.anabolicminds.com/forum/content/1-month-chest-5491/

Echt fijn chest groeit nog meer bij mij. (Is wel mijn beste spiergroep maar toch een aanrader..)

Ik heb erg veel moeite met schouders. :(

Krijg geen bol. Staat gewoon gelijk met de rest van mijn arm. Iemand tips daarvoor :D?

high tren high EQ ?? :D

Vandaag bijna de hele (nogal warme) gym voor mij alleen :)

IMG_20140718_104617.jpg

Je gaat toch geen 3/4 oefeningen alleen al voor je chest pakken op een UB dag? Wtf. Wat pak je dan wel niet voor je rug, 6 of 7 oefeningen? Schouders/armen er nog bij en je hebt een dagtaak aan je training.

valt wel mee
4 borst oefeningen
3 bicep oefeningen
klaar met upper body

Terug
Naar boven