Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat probleem ken ik helaas wel...
Waardeloos, omdat je chest dan helemaal wegvalt.
Terwijl dat natuurlijk één van dé showmuscles is :o

Geef me een jaartje :D
Ik heb elk jaar wel een spiergroep waarvan ik denk huh?! WTF, do I even lift with those muscles?! Begon bij Lats 3yr terug, toen Legs, vervolgens Delts, nu zijn we bij Chest :o

Nogsteeds legs toch? :p

Geef me een jaartje :D
Ik heb elk jaar wel een spiergroep waarvan ik denk huh?! WTF, do I even lift with those muscles?! Begon bij Lats 3yr terug, toen Legs, vervolgens Delts, nu zijn we bij Chest :o

Ja, ik geef de hoop ook niet op hoor ;)
Is bij mij wel echt dé spiergroep die achter loopt.
Maar goed zo houd het je bezig hè, dat is ook belangrijk :p

Ja, ik geef de hoop ook niet op hoor ;)
Is bij mij wel echt dé spiergroep die achter loopt.
Maar goed zo houd het je bezig hè, dat is ook belangrijk :p

Ja precies dit! Elk jaar de focus ergens anders op leggen houdt het ook uitdagend en boeiend voor me. In 1x een esthetisch ripped body lijkt me niks.. :o Work for it! :D

Voor andere die grote schouders hebben (voornamelijke front delts) en kleine chest; Zo een groot bekend probleem waar velen last van hebben. Je activeert je front delt en triceps ook bij je (chest) presses, veel meer dan een ander bijvoorbeeld. Ik doe nu 6+ maanden bijna alleen maar flyes in het begin en als alles lekker vol zit en je goed je borst kan aanvoelen (door de flyes) kun je eens wagen aan wat presses. In die 6 maanden is me borst meer gegroeid dan de afgelopen 2 jaar :o

Voor andere die grote schouders hebben (voornamelijke front delts) en kleine chest; Zo een groot bekend probleem waar velen last van hebben. Je activeert je front delt en triceps ook bij je (chest) presses, veel meer dan een ander bijvoorbeeld. Ik doe nu 6+ maanden bijna alleen maar flyes in het begin en als alles lekker vol zit en je goed je borst kan aanvoelen (door de flyes) kun je eens wagen aan wat presses. In die 6 maanden is me borst meer gegroeid dan de afgelopen 2 jaar :o

Goede tip :) Ga ik ook eens in die volgorde proberen dan.
Ik begin meestal met presses en doe daarna de fly's.. :o

hoeveel sets alleen flyes doe je dan?

Veel.

Dit was laatst:

5x15 cable flyes
4x15 pec deck
4x15 incline db flyes
4x10 chest press

Thanks man.
Goede tips, die ik zeker eens ga opvolgen.
Karma will be given wanneer ik achter pc zit! ;)

Ik heb hetzelfde probleem, grote schouders en relatief kleine borst. Ik blame het eigenlijk op genetics :p, aangezien ik mijn borst nooit hebt verwaarloosd en zelfs extra aandacht geef.

Maar ik vermoed dat ik ook veels te veel schouders gebruik bij presses. Ik ga ook maar eens GPRO zijn tip volgen met meer flyes!

En als je dan toch presses doet focussen op je chest en niet op 't aantal platen aan de stang. Bedoel hoeveel gasten zie je niet de stang zo vol mogelijk laden en vervolgens een press doen die nog meer vanuit de benen komt dan vanuit de borst bij wijze van.

12 year old girlscout chest crew checking in.

En als je dan toch presses doet focussen op je chest en niet op 't aantal platen aan de stang. Bedoel hoeveel gasten zie je niet de stang zo vol mogelijk laden en vervolgens een press doen die nog meer vanuit de benen komt dan vanuit de borst bij wijze van.

jammer dat bench press niet met benen is. Dan zou ik vast veel meer drukken.

veel van die "dikke" powerlifters hebben anders een erg grote chest.

>2014
>nog steeds denken dat barbell presses een goede chest builder zijn

mwoah ik denk toch echt dat gewoon goed leren benchen je een betere chest gaat opleveren dan als een natte handoek op die bank liggen en met 50kg aan de halter hopen op een chest pump. tenzij je je reet van de bank laat komen valt er ook vrij weinig te benchen met je benen en op dat moment is het gewoon geen bench meer maar een verkapte spastische spontane decline bench

Terecht

Sinds kort probeer ik mijn ellebogen wat verder naar binnen te houden, die stonden bijna helemaal naar buiten. Ik kan ineens 20kg minder drukken :sukkeltje:

Sinds kort probeer ik mijn ellebogen wat verder naar binnen te houden, die stonden bijna helemaal naar buiten. Ik kan ineens 20kg minder drukken :sukkeltje:

ik weet niet of dat is wat je bedoelt maar ellebogen tucken maakt de bench minder chest heavy, te veel naar buiten is wel flink slecht voor je schoudergewrichten tenzij je echt huge of vies dik bent though. happy medium :o

Terug
Naar boven