Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

1e 2 foto's op dit forum.. Iets meer dan een jaar bezig.

foto 1.JPG

foto 4.jpg

Lekker handje vol

Account sinds juli 2009 en iets meer dan een jaar bezig, seems legit.

Heb in 2010 half jaartje lopen kutten in de sportschool daarna arm gebroken en gestopt. Maart 2013 thuis begonnen in homegym. Was altijd al geïnteresseerd en lees veel. Geloof het of niet..

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

nice abs man. Goeie symmetrie

Thanks, ja ik heb geluk met m'n abs. Train ze amper.

Laatst bewerkt:
Heb in 2010 half jaartje lopen kutten in de sportschool daarna arm gebroken en gestopt. Maart 2013 thuis begonnen in homegym. Was altijd al gestresseerd en lees veel. Geloof het of niet..

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Thanks, ja ik heb geluk met m'n abs. Train ze amper.

Als ik gestresseerd opzoek op google krijg ik dit:

Als ge alle dagen gestresseerd thuiskomt van uw werk, hebt ge dringend congé vandoen.

Wut ???

Nice shape! Vooral schouders erg nice.
Ik heb alleen het gevoel dat je je rug nog meer kan verbreden door de pose anders te doen, vooral bij je traps.
Of lijkt dat maar zo.

Nice shape! Vooral schouders erg nice.
Ik heb alleen het gevoel dat je je rug nog meer kan verbreden door de pose anders te doen, vooral bij je traps.
Of lijkt dat maar zo.

geen idee ik heb nog nooit iets van posing gedaan haah maar denk dat ik nog iets meer breedte heb ja

maar bedankt voor het compliment

Foutje ik had het over mij. Progressie in 3 maanden tijd eerder in dit topic, aangezien ik in juni begonnen ben zitten we op de drie maanden. Oftewel zoals beloofd!

Juni2014
2wp464y.jpg

Vandaag
25q4y93.jpg

Zie al wel vooruitgang! Hoe veel kilo ben je nu kwijt in drie maanden?

Zie al wel vooruitgang! Hoe veel kilo ben je nu kwijt in drie maanden?

Dankzij de vakantie maar 2 lol waren er vijf, maar wel 6cm om mijn middel kwijt en 1cm om mijn nek kwijt, bye bye 2de kin! Ben zelf nie ontevreden hoor! Wat er in meer dan een jaar aankomt verdwijnt niet in 3maanden!

Vooruitgang is vooruitgang al kan het allemaal wel sneller. Waarom ben je in stukken gesneden?

Leuke vergelijkingsfoto van februari tot vorige week:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vooruitgang is vooruitgang al kan het allemaal wel sneller. Waarom ben je in stukken gesneden?

Darmperforatie gehad, stuk darm verwijderd, en een tijdelijk stoma gehad, mede oorzaak van mijn obese lijf!
Volgende week ziet t er weer beter uit zijn die vakantiespekkies weg! En idd kan sneller, maar hoeft niet, op deze manier is het goed te combineren met gezin en werk!

Terug
Naar boven