XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Netjes FuBa^ !!

Van onder de 30cm voor ik begon, tot 46,5cm nu

1268n5j.jpg

Yes, 1.90 he. En lange armen :(

Kijk maar naar het verschil tussen mn pols (onderste) en bovenarm. Die zitten op dezelfde afstand van de camera.

Foto's zijn 99 van de 100x kut bij mij. :(
Geen idee hoe al die Youtube ecto's (christian guzman bijv) zo groot op foto's lijken. Aanhechtingen denk ik.
Helaas heb ik geen podium aanhechtingen. Daarom maar zo groot mogelijk worden. :)

PS: Jij hebt hetzelfde las ik ergens te lezen in je log? En ook 1.90 zo te zien

Laatst bewerkt:
Foto's zijn 99 van de 100x kut bij mij. :(
Geen idee hoe al die Youtube ecto's (christian guzman bijv) zo groot op foto's lijken. Aanhechtingen denk ik.
Helaas heb ik geen podium aanhechtingen. Daarom maar zo groot mogelijk worden. :)

PS: Jij hebt hetzelfde las ik ergens te lezen in je log? En ook 1.90 zo te zien

Jep. Aanhechtingen bij lats/traps kut dus lijk niet wijd en traps komen niet zo hoog als je van achter kijkt, kuiten vrij beroerd, legs niet echt aanleg en schouders wel rond maar ook niet wijd :p Maar boeiend, komt allemaal wel :)

Jep. Aanhechtingen bij lats/traps kut dus lijk niet wijd en traps komen niet zo hoog als je van achter kijkt, kuiten vrij beroerd, legs niet echt aanleg en schouders wel rond maar ook niet wijd :p Maar boeiend, komt allemaal wel :)

Rug heb ik geen problemen mee. Bij far sterkste punt. Vooral de wijdte.

Mijn problemen zijn vooral: Kuiten (zoals te zien), Quads (maar die ga ik nu anders proberen aan te pakken), schouders en bicep piek.

Maar indd, als ik 120kg weeg verwacht ik wel wat schouders te hebben xD
Kuiten zie ik somber in.

Geen, is gewoon zomershape

sexy

Terug
Naar boven