AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto is net genomen :p
Ben 18 jaar 1,79 weeg 79 kilo.

Heb ook net mijn vp gemeten met een huidplooimeter kwam 9% uit.
Lijkt me wat onwaarschijnlijk?
K doe niet aan cardio en heb ook geen voedingsschema.
Ik begin mijn sixpack wel te zien zonder ook maar aan mn voeding te hebben gelet.
Dus ik denk dat ik wel gewoon goed zit(:

Tips zijn altijd welkom graaag zelfs.

uploadfromtaptalk1409439605407.jpg

Als je nog droger wilt komen te staan: doe cardio en maak een voedingsschema... :)
Verder lijkt het op deze foto alsof je borst nooit traint, dus extra nadruk op borst leggen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto is net genomen :p
Ben 18 jaar 1,79 weeg 79 kilo.

Heb ook net mijn vp gemeten met een huidplooimeter kwam 9% uit.
Lijkt me wat onwaarschijnlijk?
Ik begin mijn sixpack wel te zien zonder ook maar aan mn voeding te hebben gelet.
Dus ik denk dat ik wel gewoon goed zit(:

Mooie basis voor 18jaar hoor, vetpercentage zal 12-13% zijn gok ik.
Je moet inderdaad wat nadruk op je borst gaan leggen. Op je voeding letten en cardio kan, maar ik zal vanaf nu vooral focussen op goede voeding en gewoon proberen massa aan te zetten (zomer is ten slotte zo goed als voorbij) en dan in het voorjaar proberen die laatste procentjes vet naar beneden te krijgen.

17 j/1,78cm/77 kg/ vp?? (Denk 13/14)
double biceps pose(koud)

6jg9ps.jpg

Laatst bewerkt:
@DiSTuRBed @Stefanovic ja op die foto heb ik mijn borst niet aangespannen als ik mijn armen naar beneden doe zegmaar dan ziet t er wat beter uit.

Ik heb veel gelezen over hoe ik n voedingsschema kan maken maar ik vind t egt lastig.
Ik probeerde gewoon veel proteine en weinig koolhydraten te eten maar dan heb ik gisteren gelezen dat koolhydraat arm niet goed is omdat je dan spieren gaat verbranden.

Ik kom er nooot uit egt lastig xD

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

En twee weken geleden pushte ik 15 kilo ik kon egt niet hoger dan haalde ik maar 4 reps ofzo op de benchpress nu push ik 25. En kon voor ik begon niet 2 push ups doen xD nu lukt t me wel 12 keer:p
Zal vaker thuis wat pushups doen:p

Koolhydraten verbranden geen spier , ga de stickeys is lezen hier op het forum . Denk dat je nog veel basiskennis moet leren , succes alvast !;)

Ik heb veel gelezen over hoe ik n voedingsschema kan maken maar ik vind t egt lastig.
Ik probeerde gewoon veel proteine en weinig koolhydraten te eten maar dan heb ik gisteren gelezen dat koolhydraat arm niet goed is omdat je dan spieren gaat verbranden.

wat

koolhydraat arm eten is foktop.

1 keer gedaan, ik doe het nooit meer. :roflol:

Dit is onzin. Lees de sticky's zoals Jimn al zegt. Hier staat veel basisinformatie in.

En twee weken geleden pushte ik 15 kilo ik kon egt niet hoger dan haalde ik maar 4 reps ofzo op de benchpress nu push ik 25. En kon voor ik begon niet 2 push ups doen xD nu lukt t me wel 12 keer:p
Zal vaker thuis wat pushups doen:p

De stang alleen al is 20 kilo normaal.

Welke stickys zou ik moeten lezen kwil egt alles leren wat goed is enzo

Terug
Naar boven