- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Lol, nopez, all fat... (foto's zijn al een beetje out of date, en de huidige foto's post ik niet )
Toch karma voor de feelgood
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke, het is ook voor mij een complete gok. Heb het nog nooit laten meten.
Ook opmeten (en zéker zelf opmeten) is inaccuraat. Het makkelijkste en snelste is het laten schatten door iemand die daar enige kijk op heeft. Maar then again, een cijfertje zegt niks. Als jij tevreden bent met het eindresultaat na je cut, dan is dat toch voldoende?
En zo is het maar net. Ik ben er zelf ook wel tevreden mee. Wel het gevoel massa ingeleverd te hebben maar dat neem ik maar voor lief. Hoort er eenmaal bij. Nu back on track om massa te pakken.
Zover ben ik niet gegaan, had gewoon een voedingsschema waar ik al een tijdje op gebulkt had. Deze heb ik aangepast op cutten. Dus wat koolhydraat eruit en meer vet en eiwit erin. Langzamerhand hoe lichter ik werd, pastte ik me schema hier op aan. Waarom ik het gevoel heb massa ingeleverd te hebben is omdat ik aardig wat slapper ben geworden. Zo op het gezicht lijkt het, vooral met pomp, dat ik juist wat groter ben geworden. Maar dit komt denk ik omdat nu die laag vet eraf is en dus de spier beter ziet.Als je massa inlevert dan gaat het ergens fout. Je zegt ook dat je 'het gevoel hebt massa te zijn verloren', dat zou bijvoorbeeld kunnen betekenen dat je te weinig variabelen hebt gemeten tijdens je cut. Anders zou je het met enige zekerheid kunnen zeggen en / of tijdens het proces nog kunnen bijsturen.
Kalotje van me zusje gehad
Ben er helemaal blij mee

Ben er helemaal blij mee
![]()

Ben er helemaal blij mee
![]()
Au