XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Nice, ik kom ook van over de 100kg af. Ben toen naar 75 gegaan, en langzaam weer omhoog gekropen in massa. We hebben dezelfde weg moeten afleggen, het was het waard!

precies zelfde hier. kom van 110-115, naar 75 gegaan (behoorlijk dun) en toen weer omhoog. waard was het zeker :)

precies zelfde hier. kom van 110-115, naar 75 gegaan (behoorlijk dun) en toen weer omhoog. waard was het zeker :)

Netjes, ik baal dat ik geen foto's heb van toen ik dik was :( alleen maar foto's van m'n hoofd en altijd met kleding aan. Jammer, was wel leuk geweest voor de vergelijking :D

Netjes, ik baal dat ik geen foto's heb van toen ik dik was :( alleen maar foto's van m'n hoofd en altijd met kleding aan. Jammer, was wel leuk geweest voor de vergelijking :D

Ja dat is echt jammer he! Ik heb hetzelfde, kom van 108 kg 25% vp af. Zonde om dan nu geen vergelijkingsmateriaal te hebben.

profielfoto is recente pic

deze zijn dus van vroeger en na het afvallen op 75 kg

:o

dik.jpg

transformatie dbb.jpg

2a7vpdc.jpg

Langzaamaan begint het frame zichtbaar te worden waar ik over een tijdje op mag gaan bouwen... nog 10 vet te gaan!

Goeie progressie. Borst gaat al lekker.

2l3n6x.jpg

2011 > Heden. Ben een half jaar na de foto in 2012 begonnen met afvallen.

-25 kilo

Gaat lekker. Schouders zijn ook Nice

profielfoto is recente pic

deze zijn dus van vroeger en na het afvallen op 75 kg

:o

Goed droog ook om 2013. Hoeveel kg woog je daar?

Thx maat! Binnenkort maar eens een betere maken dan! Ben er niet zo'n held in hehehe

een beter camera zal ook wel eens kunnen helpen, iPhone 4 staat nou niet rcht om zijn goeie camera bekend..

S4 mini is niet veel beter ;) clubfit dbb groepsfoto binnenkort!

rock nogsteets die DYEL look.
ben eindelijk weer 1/2 kilo boven mij gewicht in mei 2014, in eind juni/july/begin augustes door pfeiffer 6kilo kwijt en 2 maanden niet kunnen trainen.
helaas ''the one perfect spot'' voor selfie's nogniet gevonden XD

SPTDmyO.jpg

Weer terug in de >40cm crew, feels good to be back.
2v9x385.jpg

Terug
Naar boven