XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

die andere is je broertje :D

Tymboo, is dat de slingshot? Hoe bevalt ie en wat doet hij precies voor jou?

zk1w07.png

niet lullig bedoelt maar je hebt wel echt precies een typisch AAS fysiek, dikke schouders en traps maar voor de rest valt het best tegen.

Ik vind het serieus een best nice fysiek.

Het enige wat ik echt merkwaardig vind is zijn krachtstats, zeker als je zijn gear eens bekijkt.

Komt misschien omdat die ook on is? kijk zijn log.

Ik vind het serieus een best nice fysiek.

Het enige wat ik echt merkwaardig vind is zijn krachtstats, zeker als je zijn gear eens bekijkt.

dat is met mikieB precies hetzelfde. Gewoon te vroeg begonnen met kuren of maskeert de aas dan gewoon het trainen als een pannenkoek?

Hahaha wat een hoop brosci weer hier :roflol:

Geen haat hoor, ieder zijn ding.. Maar ik verwacht bij de hoeveelheden aas die je gebruikt toch echt een beter fysiek.

Dat mag :p Ik denk dat je onderschat hoeveel er hier hun dosissen naar beneden bijstellen op het moment dat ze een topic over AAS posten, simpelweg vanwege de reacties. What you see is what you get, ik doe het voor mezelf en iedereen heeft recht op zijn of haar mening ;)

Geen haat hoor, ieder zijn ding.. Maar ik verwacht bij de hoeveelheden aas die je gebruikt toch echt een beter fysiek.
Je moet ook kijken waar ze vandaan komen. Misschien was zijn fysiek als naturalos wel zeer teleurstellend.

wat nou broscience :roflol: in schouders en traps zitten meer androgene receptoren, dat is de enige reden waarom die wel groot zijn :roflol:

iWJ plz.

Terug
Naar boven