- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
verschil januari en nu . 4 weken nog tot de flexcup![]()
nice progressie. Je ziet er ook meteen een stuk vriendelijker uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verschil januari en nu . 4 weken nog tot de flexcup![]()

niet lullig bedoelt maar je hebt wel echt precies een typisch AAS fysiek, dikke schouders en traps maar voor de rest valt het best tegen.
Ik vind het serieus een best nice fysiek.
Het enige wat ik echt merkwaardig vind is zijn krachtstats, zeker als je zijn gear eens bekijkt.
Geen haat hoor, ieder zijn ding.. Maar ik verwacht bij de hoeveelheden aas die je gebruikt toch echt een beter fysiek.
Ik denk dat je onderschat hoeveel er hier hun dosissen naar beneden bijstellen op het moment dat ze een topic over AAS posten, simpelweg vanwege de reacties. What you see is what you get, ik doe het voor mezelf en iedereen heeft recht op zijn of haar mening 
Je moet ook kijken waar ze vandaan komen. Misschien was zijn fysiek als naturalos wel zeer teleurstellend.Geen haat hoor, ieder zijn ding.. Maar ik verwacht bij de hoeveelheden aas die je gebruikt toch echt een beter fysiek.
Je moet ook kijken waar ze vandaan komen. Misschien was zijn fysiek als naturalos wel zeer teleurstellend.

wat nou brosciencein schouders en traps zitten meer androgene receptoren, dat is de enige reden waarom die wel groot zijn
![]()

goede conclusie sherlock
goede conclusie sherlock
het gaat erom dat die beter groeien ook als je ze slecht traint, wat dus niet het geval is met andere spieren