XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Thx!

Tymboo, is dat de slingshot? Hoe bevalt ie en wat doet hij precies voor jou?

Ja is de original slingshot van mark bell, is een prima ding natuurlijk. Weet niet of het mij nou direct heel veel extra gains op heeft geleverd, vooral omdat mijn zwakste punt relatief gezien altijd al onderin de lift is geweest en deze slingshot is natuurlijk vooral bedoeld om de lockout/triceps sterker te maken. Maar ik denk dat het als overload voor raw benchers wel meer nut heeft dan bijvoorbeeld boards omdat je toch gewoon de volledige rom hiermee pakt en je beter leert door te versnellen.
Zeker voor mensen met een relatief zwakkere lockout natuurlijk een erg goeie tool. Sowieso gewoon voor de overload ook.
Andere jongens in de loods bij wie de lockout eerder het zwakke punt was hebben er ook best veel aan gehad.

Beetje angle, beetje half natty licht, begint het toch nog ergens op te lijken.

angle_zpsd4420ac6.jpg

Nee zijn gewoon allemaal 20's

Mikie hanteert ook die slow negatieven geloof ik.. als we een paar weekjes als een halve tamme gewichten gaan verplaatsen zitten we ook zo op 250 dl 200 sq 150 bench.

Was niet bedoeld als aanval want massa heb je genoeg en daar train je blijkbaar voor. Ben je zelf van mening dat je krachtstats goed zijn?

Als je er toch niet doelgericht voor traint? Je zegt het zelf al, alleen mag je die 'heb je genoeg' weg laten want denk dat de meeste hier nooit genoeg massa hebben en MikieB ook niet ;)

t*ring Danny! Doe eens normaal:eek!:

Snappen jullie dat dan niet? Goed fysiek gaat niet samen met dikke kracht stats. Fatty hoort bij sterk zijn

Schouders trekken beetje bij beetje bij kwa kracht. Nu op 9 x 100 strict overhead. En als 3e oefening 4 x 150 close grip bench

Afgelopen vrijdag 116.3 aangetikt op weegschaal met sportkleding en schoenen

image.jpg

Haha, monster! Staat vrij droog ook. Mirin!

t*ring wat een klauwen zeg :thumb:

Wat een gezeik over krachtstats btw!
Iedereen weet toch dat juicers slap zijn ;)

Snappen jullie dat dan niet? Goed fysiek gaat niet samen met dikke kracht stats. Fatty hoort bij sterk zijn Schouders trekken beetje bij beetje bij kwa kracht. Nu op 9 x 100 strict overhead. En als 3e oefening 4 x 150 close grip bench Afgelopen vrijdag 116.3 aangetikt op weegschaal met sportkleding en schoenen

klopt dus niet bij jou

want sterk en niet fatty

Snappen jullie dat dan niet? Goed fysiek gaat niet samen met dikke kracht stats. Fatty hoort bij sterk zijn Schouders trekken beetje bij beetje bij kwa kracht. Nu op 9 x 100 strict overhead. En als 3e oefening 4 x 150 close grip bench Afgelopen vrijdag 116.3 aangetikt op weegschaal met sportkleding en schoenen
Goddomme wat een buffel. Jelly. Zal ik nooit bereiken op 22 (of ooit)

Lekker Mikeo! Brute onderarmen ook!

Terug
Naar boven