XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

dat is met mikieB precies hetzelfde. Gewoon te vroeg begonnen met kuren of maskeert de aas dan gewoon het trainen als een pannenkoek?

ja

op aas groei je toch wel. Dus je hebt geen idee of wat je doet wel degelijk goed is. Daarom is het ook slecht om meteen met aas te beginnen.

MikieB weegt gewoon een steady 113kilo toch...? Waarom kraken jullie hem?
Heavy weights om te groeien is sowieso onzin.. zeker op hgh, slin & aas.

upperbody na lowerbody training.

front pic 11 november.jpg

side pic 11 november.jpg

Lagere gewichten houdt niet in dat je als een pannenkoek traint toch? ;) Intensiteit kan veel hoger liggen met lagere gewichten dan met hogere.

Lagere gewichten houdt niet in dat je als een pannenkoek traint toch? ;) Intensiteit kan veel hoger liggen met lagere gewichten dan met hogere.

Jij weet schijnbaar niet het verschil tussen intensity en effort.
Intensiteit vergroot je door gewicht te verhogen. Waar jij over spreek is het verhogen van effort.

Dus de time under tension verlengen verhoogt niet de intensiteit? Oh, weer wat geleerd.

ja godver ga lekker ergens anders discussieren ik heb een foto gepost ja

Ff kijken of ik nog een foto ga posten. Heb wel mijn gorilla genetic vacht aan dus....

Nee je staat er niet voor open om iets te leren, jammer. ---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ---------- fl**ker op met je potato foto! :p

Nee brah, mn post was serieus voor once ;) ik was in de veronderstelling dat dat zo was :)

Nice veins danyz

ik vind helemaal mooi

Terug
Naar boven