- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF die onderarmenSnappen jullie dat dan niet? Goed fysiek gaat niet samen met dikke kracht stats. Fatty hoort bij sterk zijn
Schouders trekken beetje bij beetje bij kwa kracht. Nu op 9 x 100 strict overhead. En als 3e oefening 4 x 150 close grip bench
Afgelopen vrijdag 116.3 aangetikt op weegschaal met sportkleding en schoenen
Jouw armen lijken net boomstammen man 
Nice, goed buff
OLY schijven ja, maar volgens mij heeft PHM dezelfde gewichten als onze gym. 25 is bij ons zwart of rood, 20 blauw, 15 hebben wij alleen in oly schijven, 10 is geel en 5 is rood10 is groen (rood is 25, blauw is 20, geel is 15, wit is 5, zwart is 2.5)

10 is groen (rood is 25, blauw is 20, geel is 15, wit is 5, zwart is 2.5)
Snappen jullie dat dan niet? Goed fysiek gaat niet samen met dikke kracht stats. Fatty hoort bij sterk zijn
Schouders trekken beetje bij beetje bij kwa kracht. Nu op 9 x 100 strict overhead. En als 3e oefening 4 x 150 close grip bench
Afgelopen vrijdag 116.3 aangetikt op weegschaal met sportkleding en schoenen

maar er zijnn toch ook nog kleine groenen? gisteren op WK gewichtheffen waren er ook kleine groenen
Het WK werd niet bij ons gehouden henice man, alleen je hebt wel echt maffe bicep aanhechtingen.
Rechts is normaal.
maar er zijnn toch ook nog kleine groenen? gisteren op WK gewichtheffen waren er ook kleine groenen
Ja zaterdag nog laten meten. Overigens gaat het schatten van vp% hier vaak helemaal verkeerd.

Goddomme wat een buffel. Jelly. Zal ik nooit bereiken op 22 (of ooit)
WTF die onderarmenJouw armen lijken net boomstammen man
![]()
Haha nou zoveel VVM is het denk niet. Voordat je het weet ben je er
Net gemeten. koud 37cm onderarm en bijna 45.5 bovenarm dus valt nog tegen. permabulk continues
Dus er is nog hoop voor mijn 43-44 handpistooltjes? :O