- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lichtinval is gewoon veel lekkerder op die plaats
Ben jij een (chemical) bodybuilder, natural bodybuilder of true natural bodybuilder?
Hallo mensen kan iemand mij vertellen hoe ik mijn rug moet aanspannen het lukt me niet denk ik xD
Ik wil even een foto van mijn rug maken.
t*ring Joertjuh! Wat een bruut fysiek en dito baard! Die tattoo's maken het helemaal af!
Dit dus! Transformatie waar je u tegen zegt!nice man
je lijkt niks meer op die beginfoto's
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/joertjuh-droom-lekker-verder-345750/#post7911650
Ziet er goed uit man! Flink bolle schouder ook!
t*ring Joertjuh! Wat een bruut fysiek en dito baard! Die tattoo's maken het helemaal af!
Dit dus! Transformatie waar je u tegen zegt!
Ziet er goed uit man! Flink bolle schouder ook!![]()

Ben jij een (chemical) bodybuilder, natural bodybuilder of true natural bodybuilder?

Hallo mensen kan iemand mij vertellen hoe ik mijn rug moet aanspannen het lukt me niet denk ik xD

Mocht je hier nog achterkomen, kan je dan het doorgeven aan mij? Mij lukt je het ook niet bepaald.![]()
Juist maat, gewoon twee keer plaatsen zodat hij zeker opvalt! (nvm hij heeft hem al aangepast)
Maar je bent zo groot, nu moet je ook krachtstats plaatsen want volgens bodybuilder Vince:
'"I don’t care how big you are, if you aren’t strong you’re a sham. Having big muscles and no strength is the training equivalent of wearing a strap-on. All show and no go. End of story.”- Jim Wendler'