Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je ecto bent lijkt je spiegel gewoon huge!

;)

:o

0AE7FA84-0968-40DC-92B1-FBB09A93DF98.png

Bruut, fysiek + baard + tatoo

Hallo mensen kan iemand mij vertellen hoe ik mijn rug moet aanspannen het lukt me niet denk ik xD

Ik wil even een foto van mijn rug maken.

Damn brute viking die Joertjuh

of actual true natural bodybuilder (copyright pleurklaat)

of genuine true natural bodybuilder

t*ring Joertjuh! Wat een bruut fysiek en dito baard! Die tattoo's maken het helemaal af!

Dit dus! Transformatie waar je u tegen zegt!
Ziet er goed uit man! Flink bolle schouder ook!:thumbs:

Bruut, fysiek + baard + tatoo

t*ring Joertjuh! Wat een bruut fysiek en dito baard! Die tattoo's maken het helemaal af!

Dit dus! Transformatie waar je u tegen zegt!
Ziet er goed uit man! Flink bolle schouder ook!:thumbs:

Thanks mannen :D

I would follow this man into battle.

:roflol:

Ben jij een (chemical) bodybuilder, natural bodybuilder of true natural bodybuilder?

Een ekte ekte troe natural bodybilder :o

Mocht je hier nog achterkomen, kan je dan het doorgeven aan mij? Mij lukt je het ook niet bepaald. :(

bij welke pose?

ga gewoon voor de spiegel staan en probeer wat. Dan merk jezelf wanneer het wel werkt. Je moet die mind mossel connectie opbouwen

• Like
Waarderingen: Ot92
Juist maat, gewoon twee keer plaatsen zodat hij zeker opvalt! (nvm hij heeft hem al aangepast)

Maar je bent zo groot, nu moet je ook krachtstats plaatsen want volgens bodybuilder Vince:
'"I don’t care how big you are, if you aren’t strong you’re a sham. Having big muscles and no strength is the training equivalent of wearing a strap-on. All show and no go. End of story.”- Jim Wendler'

hey die heb ik in mijn sig

grappig

alleen die quote klopt eigenlijk niet helemaal want grote biceps is wel importanter natuurlijk

Kazz Unit & Me killing it :)

29dv71u.jpg

Nice, respect dat jullie dit natty behaald hebben.

Terug
Naar boven