- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net fysiek, dikke quads ook. Hams lijken achter te lopen?
succes nog deze laatste zware weekjes
Benen zijn top! Hamstrings is kwestie van hardnekkig vet op de benen wegkrijgen en dan komen ze wel tevoorschijn 
Flinke tegenvaller door een klaplong, 2 weken in het ziekenhuis gelegen en uiteindelijk ben ik geopereerd. Is inmiddels al ongeveer 7 weken geleden, mag binnen nu en een paar dagen weer rustig beginnen met kracht training. Flink wat massa ingeleverd, vooral mijn borst is een stuk minder geworden. Voor de klaplong, rond de 79 kilo:
![]()
![]()
Na de klaplong, geen idee hoe zwaar ik nu ben, heb me al een hele tijd niet meer gewogen, ben bang
dat ik +- 74 kilo weeg:![]()
![]()
Best pijnlijk om zoveel in te leveren, ik hoop dat ik snel weer wat massa kan pakken.

even foto met goed licht. Lekker cutten in de winter...

Het zou me ook niet verbazen als het zo is, ik dacht precies hetzelfde bij het eerste aangezicht. Ziet er gewoon best merkwaardig uit. Zo niet dan is het wel sick idd![]()

Het zou me ook niet verbazen als het zo is, ik dacht precies hetzelfde bij het eerste aangezicht. Ziet er gewoon best merkwaardig uit. Zo niet dan is het wel sick idd![]()