MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nice!:)

Lang geleden dat ik wat geposted heb.

Momenteel op 1,76 met 90kg.

Aardig dik geworden :grinny:

image.jpg

Heb ik de foto van BigCat gemist?

ook maar even een rugfoto dan

potato.

rugfoto 13 november.jpg

Nou gewoon weer back ontopic en voor de verandering eens een benenpic. Vp is atm te hoog dus totaal geen definitie.

34jehyg.jpg

Wheels met mooie schoonmaak borstel. :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dikke poten hierboven.

Die Arnold pose pic is zwaar bruut Big Cat:thumbs:

Nette foto's hier

Laatst bewerkt:
Flinke poten Frank!

Laatst bewerkt door een moderator:
Big Cat discussie verwijderd, alhoewel zijn gegevens grotendeels online zijn te vinden is het op sommige punten niet handig dat zaken hier op het openbare gedeelte van het forum worden besproken.

Mocht ik een post gemist hebben graag melden.

Big Cat discussie verwijderd, alhoewel zijn gegevens grotendeels online zijn te vinden is het op sommige punten niet handig dat zaken hier op het openbare gedeelte van het forum worden besproken.

Netjes en terecht.

3 weeks out

161nuqh.jpg

rjgm6c.jpg

2ylo3ms.jpg

Thanks ;) Alles over mij is te vinden, en de rest kan je vragen. maar gelieve het niet meer hier openbaar te bespreken, dat kan elders of in PM.

Zo dan! Flinke benen Barry!

Flinke tegenvaller door een klaplong, 2 weken in het ziekenhuis gelegen en uiteindelijk ben ik geopereerd. Is inmiddels al ongeveer 7 weken geleden, mag binnen nu en een paar dagen weer rustig beginnen met kracht training. Flink wat massa ingeleverd, vooral mijn borst is een stuk minder geworden. Voor de klaplong, rond de 79 kilo:

nzlgkk.jpg
b8pao8.jpg

Na de klaplong, geen idee hoe zwaar ik nu ben, heb me al een hele tijd niet meer gewogen, ben bang
dat ik +- 74 kilo weeg:
2iizwah.jpg
1556kpe.jpg

Best pijnlijk om zoveel in te leveren, ik hoop dat ik snel weer wat massa kan pakken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven