XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Daar zit sowieso synthol in hoor.. Zie dat jij dr net als ik oog voor hebt Aboveandbeyond!

Ja vriend, ff kijken of ik druk met werk zit etc <3

Nah ben vroeg door tren ;) Maakt niet echt uit hoe laat ik op mn werk ben... ;)

Ik roep toch niet: OMG SYNTHOL SOWIESO OMG OMG. Kijk eens goed naar die foto, het kan aan van alles liggen; belichting, camerahoek whatever. Maar ga me niet vertellen dat die delt er OP DEZE FOTO normaal uitziet. Ik beschuldig verder niemand ;)

Daar zit sowieso synthol in hoor.. Zie dat jij dr net als ik oog voor hebt Aboveandbeyond!

not sure if srs

Stunna is meestal srs

Lijkt ook gewoon een onnatuurlijk gezwel zo in deze hoek :P Op andere foto's zie je wel dat ie flinke delts heeft en ziet 't er 'normaler' uit.

misschien gewoon door houding op dat moment ofzo?

ziet er wel vreemd uit op die foto tbh, wel dikke delts sowieso!

Hoe dan ook een sexy fysiek Martijn!:thumbs:

Eerst altijd een beetje vrees voor de deadlift omdat ik vaak last had van rugklachten (heeft met de lengte te maken denk ik en slechte houding bij het tillen van zware voorwerpen in het dagelijks leven?). Maar sinds ik ermee begonnen ben heeft het echt wonderen verricht! Nooit meer last van pijn in de onderrug en heb het gevoel dat ik in de laatste paar maanden erg veel massa op m'n rug heb gepakt!

Dit is een vergelijking juni 2014 en november 2014:

2.jpg

20141115_100505.jpg

nice, kan inderdaad goed zien dat je kabels hebt gekregen.

je bent aan het bulken nu? :)

Na fullbodytraining

image.jpg

Netjes! Goeie armen ook.

Heup blessure dus momenteel every day is upperbody day. :(
35kk600.png

huh zie ik nou abs

Nee dat kan toch helemaal niet, ik log in de powerlift/strongman sectie. Die zijn allemaal vet.

Terug
Naar boven