AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Lekkere delts Martyyn!

beetje benen
3538ftg.jpg

Hey guys,

mijn eerste post/reactie in serieus 7jaar tijd ofzo. Heb ooit eens een logje aangemaakt en kreeg toen leuke reacties.

Vriend van me vertelde me dat ik broers en neven had hier op DBB waar ik blijkbaar niet vanaf weet. Where you at Brothers and Cousins hehe. :D

Maar heb inderdaad mijn classe gewonnen op de FLEXCUP C -90kg. Ik wordt sinds een half jaar gecoacht door Ray Simon. Hieronder een foto. Let me know what u guys think!

Btw, ik ben degene die het breedst lacht :D

IMG_4154.jpg

Goeie benen BeestmodusAAN
Cyd00r ziek fysiek :bow:

• Like
Waarderingen: Ot92
Hey guys,

mijn eerste post/reactie in serieus 7jaar tijd ofzo. Heb ooit eens een logje aangemaakt en kreeg toen leuke reacties.

Vriend van me vertelde me dat ik broers en neven had hier op DBB waar ik blijkbaar niet vanaf weet. Where you at Brothers and Cousins hehe. :D

Maar heb inderdaad mijn classe gewonnen op de FLEXCUP C -90kg. Ik wordt sinds een half jaar gecoacht door Ray Simon. Hieronder een foto. Let me know what u guys think!

Sick

Hey guys,

Welkom. :p

Goed buff man. Netjes!

Thanks voor de positieve reacties guys! :D

Wellicht zal ik in de toekomst een log starten mocht er interesse voor zijn. Uiteraard ben ik overal eerlijk over, dus ook het gebruik. Weet alleen even niet hoe het zit i.v.m. regels over het openlijk praten over gebruik.

Hieronder nog een foto in de hotelkamer.

IMG_4098.jpg

Opstarten die log, kunnen velen van leren ;) Zolang je geen bronnen of merken bespreekt is er niks aan de hand.

Ik zei toch dat het me neef is... :s

In voor log! Dikke wheels :o

Nette fysiek man! Wat zijn nu je doelen?

Thanks voor de positieve reacties guys! :D

Wellicht zal ik in de toekomst een log starten mocht er interesse voor zijn. Uiteraard ben ik overal eerlijk over, dus ook het gebruik. Weet alleen even niet hoe het zit i.v.m. regels over het openlijk praten over gebruik.

Hieronder nog een foto in de hotelkamer.

Doen, dan heb je aan mij sowieso al 1 trouwe volger. Helemaal wanneer je overal eerlijk over bent, dat kan ik wel waarderen in mensen.

Welkom

Top guys! Positieve reacties! Dan ga ik maar eens kijken hoe ik dat ga opstarten :thumb:.

Moet natuurlijk wel een leuke opzet zijn.

Hieronder een foto van een half jaartje terug. Ben toen 7 maanden uit de running geweest en heb totaal niet kunnen trainen.

Kan iemand mij helpen met de juiste sectie/topic? Ik keek voorheen altijd alleen maar de "Professional Bodyuilders" topic :o

SAM_4896.jpg

SAM_4931.jpg

Nette fysiek man! Wat zijn nu je doelen?

Mijn doel nu is kwaliteitmassa bouwen. Ik wil graag in de -90kg klasse blijven. Op de Flex was ik 90.0kg op de weegschaal en deze was nog zelfs in mijn voordeel. Heb nu nog wat moeite met keihard en droog op de benen staan.

Heb nu 3 maanden om die benen hard te krijgen en kwaliteit kweken. Die middel zal goed smal blijven hoop ik!

Next up: Open Rotterdamsche en wellicht eerst de TopDeColmar in Frankrijk.

Is er iets specifiek wat jullie terug willen zien in mijn log?

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

Appreciate! Thanks!

Mijn doel nu is kwaliteitmassa bouwen. Ik wil graag in de -90kg klasse blijven. Op de Flex was ik 90.0kg op de weegschaal en deze was nog zelfs in mijn voordeel. Heb nu nog wat moeite met keihard en droog op de benen staan.

Heb nu 3 maanden om die benen hard te krijgen en kwaliteit kweken. Die middel zal goed smal blijven hoop ik!

Next up: Open Rotterdamsche en wellicht eerst de TopDeColmar in Frankrijk.

Is er iets specifiek wat jullie terug willen zien in mijn log?

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

Appreciate! Thanks!

dit is misschien beter omdat je weer wedstrijd gaat doen

http://forum.dutchbodybuilding.com/f291/

foutje van mij :P

Terug
Naar boven