XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Doen, dan heb je aan mij sowieso al 1 trouwe volger. Helemaal wanneer je overal eerlijk over bent, dat kan ik wel waarderen in mensen.

Welkom

Ik weet dat veel mensen liever hun mond dicht houden over gebruik van AAS. Begrijpelijk, is immers ook een persoonlijke keuze. Maar ik denk dat iedereen van elkaar kan leren en heb niks te verbergen. Wellicht kan ik leren van anderen hier op het forum. :)

Ik quote:

"Trough wisdom a house is built, and by understanding it is established"

Top guys! Positieve reacties! Dan ga ik maar eens kijken hoe ik dat ga opstarten :thumb:.

Moet natuurlijk wel een leuke opzet zijn.

Hieronder een foto van een half jaartje terug. Ben toen 7 maanden uit de running geweest en heb totaal niet kunnen trainen.

Kan iemand mij helpen met de juiste sectie/topic? Ik keek voorheen altijd alleen maar de "Professional Bodyuilders" topic :o

Ben jij niet die gast die ook model staat voor Doyouevenhoist?

dit is misschien beter omdat je weer wedstrijd gaat doen

http://forum.dutchbodybuilding.com/f291/

foutje van mij :P

Ja las al bovenin dat wedstrijdlogs ergens anders moesten posten.

Again, appreciate! :D

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Ben jij niet die gast die ook model staat voor Doyouevenhoist?

True, dat ben ik idd!

Ja las al bovenin dat wedstrijdlogs ergens anders moesten posten.

Again, appreciate! :D

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

True, dat ben ik idd!

Je was wel echt huge man, zonde dat je er zolang tussenuit bent geweest.

Hieronder nog een foto in de hotelkamer.
Wow, sick! Daar wil ik wel mijn nek even voor verdraaien!
Top guys! Positieve reacties! Dan ga ik maar eens kijken hoe ik dat ga opstarten :thumb:.

Moet natuurlijk wel een leuke opzet zijn.

Hieronder een foto van een half jaartje terug. Ben toen 7 maanden uit de running geweest en heb totaal niet kunnen trainen.
Wat een zieke progressie in die korte tijd! Een dergelijk en openhartig log zullen velen van ons wel willen volgen denk!:D

Wow, sick! Daar wil ik wel mijn nek even voor verdraaien!

Wat een zieke progressie in die korte tijd! Een dergelijk en openhartig log zullen velen van ons wel willen volgen denk!:D

Hard heb ik zeker gewerkt! Ik zal een dezer dagen die log eens gaan opstarten. Ik zal gaan beginnen met het startpunt in afgelopen juni!

Cyd00r zieke progressie man!

Dank je wel! :D Heb m'n doel nog niet behaald die ik voor ogen had in een half jaar, maar goed, al met al wel zeker vooruitgang!

Hieronder een paar pics van mij in voorbereiding voor de YBF 2014! Let me know you think guys! Any advice is always welcome! :D

IMG-20141101-WA0007.jpg

IMG-20141026-WA0027.jpg

IMG-20141101-WA0006.jpg

• Like
Waarderingen: Ot92
Ey mus EG groot jij

Potverdorrie cydoor!
Wou net me proggesie posten.
Zie ik die van jou haha.
Durf hem bijna niet te posten gheghe.

Dit is mijn progessie na jaar hard werk.
260vk8m.jpg

Potverdorrie cydoor!
Wou net me proggesie posten.
Zie ik die van jou haha.
Durf hem bijna niet te posten gheghe.

Dit is mijn progessie na jaar hard werk.
260vk8m.jpg

Biochemi, je ziet er harstikke goed uit man! wereld van verschil! erg goed van je! keep working hard zoals je afgelopen jaar hebt gedaan!!

Dank je wel! :D Heb m'n doel nog niet behaald die ik voor ogen had in een half jaar, maar goed, al met al wel zeker vooruitgang!

Hieronder een paar pics van mij in voorbereiding voor de YBF 2014! Let me know you think guys! Any advice is always welcome! :D

Hihi. Je heb je zaakjes wel op orde zo te zien. Start die log man, ben benieuwd naar je aanpak qua voeding aas & training.

Biochemi, je ziet er harstikke goed uit man! wereld van verschil! erg goed van je! keep working hard zoals je afgelopen jaar hebt gedaan!!

Tanxx man doet me goed. Dat zo iemand als jij dat zegt!
Of sinds juli begin over 2 weken weer :)

Beter maak je log heb je er nog een trouwe fan bij!

Hihi. Je heb je zaakjes wel op orde zo te zien. Start die log man, ben benieuwd naar je aanpak qua voeding aas & training.

Haha dan ga ik daar vanmiddag maar eens aan beginnen. Even kijken hoe ik tussen mijn verhaaltje foto's kan plaatsen ipv als bijlage.

Wordt een lange start verhaal haha. :D

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Tanxx man doet me goed. Dat zo iemand als jij dat zegt!
Of sinds juli begin over 2 weken weer :)

Beter maak je log heb je er nog een trouwe fan bij!

Tuurlijk, graag gedaan! Just speaking the truth! Log komt er vandaag op tussen de wedstrijd logs! ;)

Haha dan ga ik daar vanmiddag maar eens aan beginnen. Even kijken hoe ik tussen mijn verhaaltje foto's kan plaatsen ipv als bijlage.

Wordt een lange start verhaal haha. :D

Plaatjes uploaden op tinypic ofzo en dan tussen je verhaaltje posten met [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven