Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Enorme gasten in dit topic waar ik obv niet tegenop kan, maar waar ik wel motivatie uit kan halen :)

Hierbij mijn vooruitgang van de afgelopen 2 jaar.

10dcbnl.jpg

Dank je wel! :D Heb m'n doel nog niet behaald die ik voor ogen had in een half jaar, maar goed, al met al wel zeker vooruitgang!

Hieronder een paar pics van mij in voorbereiding voor de YBF 2014! Let me know you think guys! Any advice is always welcome! :D

C-klasse flexcup met zo'n fysiek???

Tanxx man doet me goed. Dat zo iemand als jij dat zegt!
Of sinds juli begin over 2 weken weer :)

Beter maak je log heb je er nog een trouwe fan bij!

"Of sinds juli begin over 2 weken weer :)"
In de zin van off met AAS of gestopt met trainen sinds juli?

Door klaplong een hele tijd niet meer kunnen trainen, kan de motivatie ook niet echt meer vinden om weer fanatiek verder te gaan, dit is wat er nog van over is na al die tijd geen trainingen. gewicht zal rond de 75 kilo zijn gok ik.

brah 006.JPG

Door klaplong een hele tijd niet meer kunnen trainen, kan de motivatie ook niet echt meer vinden om weer fanatiek verder te gaan, dit is wat er nog van over is na al die tijd geen trainingen. gewicht zal rond de 75 kilo zijn gok ik.

Goeie benen man :eek:, bovenlichaam loopt wel behoorlijk achter. Zie je niet vaak, meestal is het het tegenovergestelde

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijdens de Ironman individueel poseren. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijdens de Ironman individueel poseren. :D
Mooie foto en pose!
Dank je wel! :D Heb m'n doel nog niet behaald die ik voor ogen had in een half jaar, maar goed, al met al wel zeker vooruitgang!

Hieronder een paar pics van mij in voorbereiding voor de YBF 2014! Let me know you think guys! Any advice is always welcome! :D

Geweldig fysiek neef! :thumb:

Nieuwe pic in de log

beide foto's ben ik 75kg

(links december @ 75kg -- rechts oktober @ 75kg)
2mycmk6.png

moeten we nu ergens het verschil gaan zoeken of zo.

verschil is 1 min :wanker:

flink wat massa kwijt. Zonde man

Man, niet zo kijken naar hoe je voorheen was. Ik was anderhalf jaar geleden veel sterker en had wat meer massa, kon deadliften bor squaten etc. Nu kan ik dat niet eens door me onderrug, maar toch train ik altijd nog met plezier en zie resultaten. Gewoon blij zijn met wat je hebt en blijven doorgaan.
Niet haasten blijf gewoon constant, dan komt het van zelf goed:)

Terug
Naar boven