Kuiltje
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enorme gasten in dit topic waar ik obv niet tegenop kan, maar waar ik wel motivatie uit kan halenHierbij mijn vooruitgang van de afgelopen 2 jaar.
![]()

Dank je wel!Heb m'n doel nog niet behaald die ik voor ogen had in een half jaar, maar goed, al met al wel zeker vooruitgang!
Hieronder een paar pics van mij in voorbereiding voor de YBF 2014! Let me know you think guys! Any advice is always welcome!![]()

Tanxx man doet me goed. Dat zo iemand als jij dat zegt!
Of sinds juli begin over 2 weken weer
Beter maak je log heb je er nog een trouwe fan bij!
"
Of geef je me direct A status. Wat ik wel een compliment vindt uiteraard!!Door klaplong een hele tijd niet meer kunnen trainen, kan de motivatie ook niet echt meer vinden om weer fanatiek verder te gaan, dit is wat er nog van over is na al die tijd geen trainingen. gewicht zal rond de 75 kilo zijn gok ik.
, bovenlichaam loopt wel behoorlijk achter. Zie je niet vaak, meestal is het het tegenovergesteldeDie mustafa komt mij overigens ergens bekend van voor.

Mooie foto en pose![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tijdens de Ironman individueel poseren.![]()
Dank je wel!Heb m'n doel nog niet behaald die ik voor ogen had in een half jaar, maar goed, al met al wel zeker vooruitgang!
Hieronder een paar pics van mij in voorbereiding voor de YBF 2014! Let me know you think guys! Any advice is always welcome!![]()
moeten we nu ergens het verschil gaan zoeken of zo.
Door klaplong een hele tijd niet meer kunnen trainen, kan de motivatie ook niet echt meer vinden om weer fanatiek verder te gaan, dit is wat er nog van over is na al die tijd geen trainingen. gewicht zal rond de 75 kilo zijn gok ik.
Door klaplong een hele tijd niet meer kunnen trainen, kan de motivatie ook niet echt meer vinden om weer fanatiek verder te gaan, dit is wat er nog van over is na al die tijd geen trainingen. gewicht zal rond de 75 kilo zijn gok ik.

Nieuwe pic in de log
beide foto's ben ik 75kg
(links december @ 75kg -- rechts oktober @ 75kg)
![]()
No hate, maar kan echt veel beter op die tijd.
Let je goed op je voeding?