BelowZero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 170
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hou jij geen cheat-day of pak je geen cheatmeals dan?
wat is daar mis mee? Wat moet ik anders doen op mijn werk.
bijna 20.000 levensloze posts![]()
Terwijl de gasten die het zeggen een stel zoutzakken/dikke powerlifters/skinny gasten zijn die 24/7 op DBB zitten en constant mensen afkraken.

Dat zit het grotendeels ook hoor. Zie naar mijn mening toch wel een pak beroerdere voedingsschema's voorbij komen..Ja op zaterdag maar doe dat ook tijdens kuur..
Als je kuurt hoef je niet opeens heel anders te gaan doen.
Je moet zorgen dat het altijd op orde is

Dat zit het grotendeels ook hoor. Zie naar mijn mening toch wel een pak beroerdere voedingsschema's voorbij komen..
Ik persoonlijk zou wel het optimale uit een kuur willen halen, dus zou tijdens mijn kuur (mocht ik dat ooit doen) mijn junk beperken tot 1 meal en voor de rest lekker aan de bro-foods![]()

Pff als je een paar wedstrijdjes gedraaid hebt en een Nederlands record hebt gesquat maakt je niet meteen een wedstrijd athleet.
jij komt ook over alsof je 24/7 boos bentPff als je een paar wedstrijdjes gedraaid hebt en een Nederlands record hebt gesquat maakt je niet meteen een wedstrijd athleet.
Voel je maar aangesproken ja meaantje, de gast met een van slechtste fysieken van heel DBB en heeft overal kritiek op. Ben je een beetje jaloers op de andere die een beter fysiek hebben dan jou?
Pff als je een paar wedstrijdjes gedraaid hebt en een Nederlands record hebt gesquat maakt je niet meteen een wedstrijd athleet.
.Lol hoezo dat dan?
Haha duhhInderdaad niet nee!
Mag toch hopen dat je aan het trollen bent.

Recreatief BB forum.
Daarom kan je ook year round een bom afsteken in het wedstrijd voorbereiding sub-forum (op een paar MAPers na dan)![]()

Je kunt het beter een krachtsport forum noemen, dat dekt de lading meer. Er zitten hier ondertussen zoveel verschillende onderdelen van de krachtsport bijeen: o.a. bodybuilding, powerlifting, strongman, gewichtheffen, crossfit, vechtsport (MMA).
Je kunt het beter een krachtsport forum noemen, dat dekt de lading meer. Er zitten hier ondertussen zoveel verschillende onderdelen van de krachtsport bijeen: o.a. bodybuilding, powerlifting, strongman, gewichtheffen, crossfit, vechtsport (MMA).