AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Hou jij geen cheat-day of pak je geen cheatmeals dan?

wat is daar mis mee? Wat moet ik anders doen op mijn werk.:o

bijna 20.000 levensloze posts:eek!:

Ja op zaterdag maar doe dat ook tijdens kuur..

Als je kuurt hoef je niet opeens heel anders te gaan doen.

Je moet zorgen dat het altijd op orde is

Ja op zaterdag maar doe dat ook tijdens kuur..

Als je kuurt hoef je niet opeens heel anders te gaan doen.

Je moet zorgen dat het altijd op orde is
Dat zit het grotendeels ook hoor. Zie naar mijn mening toch wel een pak beroerdere voedingsschema's voorbij komen..

Ik persoonlijk zou wel het optimale uit een kuur willen halen, dus zou tijdens mijn kuur (mocht ik dat ooit doen) mijn junk beperken tot 1 meal en voor de rest lekker aan de bro-foods ;)

#teamnocalves #teambehaardasfuck

29qiavc.jpg

Hnnnnnnng:heart:
no hooms

• Like
Waarderingen: Ot92
Dat zit het grotendeels ook hoor. Zie naar mijn mening toch wel een pak beroerdere voedingsschema's voorbij komen..

Ik persoonlijk zou wel het optimale uit een kuur willen halen, dus zou tijdens mijn kuur (mocht ik dat ooit doen) mijn junk beperken tot 1 meal en voor de rest lekker aan de bro-foods ;)

jij en junks beperken :roflol:

Voel je maar aangesproken ja meaantje, de gast met een van slechtste fysieken van heel DBB en heeft overal kritiek op. Ben je een beetje jaloers op de andere die een beter fysiek hebben dan jou?

Zou gewoon rustig aan m'n stats gaan werken man, voordat je hem aanvalt op zijn fysiek terwijl hij toch voornamelijk voor powerlifting traint. En nu niet komen met; 'ik geef niks om m'n stats', ze zijn kennelijk belangrijk genoeg om in je sig te zetten.

Pff als je een paar wedstrijdjes gedraaid hebt en een Nederlands record hebt gesquat maakt je niet meteen een wedstrijd athleet.

Inderdaad niet nee!

Mag toch hopen dat je aan het trollen bent :roflol:.

En ik maar denken dat dit een BB forum is :o

• Like
Waarderingen: Ot92
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

steelpan :roflol::roflol::roflol:

Ik vind Recreatief met gewichten bezig zijn forum beter.. Dat dekt de lading imo gewoon veel beter :o

En ik maar denken dat dit een BB forum is :o
Je kunt het beter een krachtsport forum noemen, dat dekt de lading meer. Er zitten hier ondertussen zoveel verschillende onderdelen van de krachtsport bijeen: o.a. bodybuilding, powerlifting, strongman, gewichtheffen, crossfit, vechtsport (MMA).

oh nee mc chick je noemde bodybuilding krachtsport nu heb je ongetwijfeld iemand beledigd

''De laatst genomen foto''

Je kunt het beter een krachtsport forum noemen, dat dekt de lading meer. Er zitten hier ondertussen zoveel verschillende onderdelen van de krachtsport bijeen: o.a. bodybuilding, powerlifting, strongman, gewichtheffen, crossfit, vechtsport (MMA).

Crossfit "krachtsport"

uploadfromtaptalk1422450320979.png

Terug
Naar boven