MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Heerlijk toch een beetje bashen! Altijd goed een beetje reuring. Maar ja als de enige prestatie die je levert je fysiek is kan ik het mij voorstellen dat je snel butthurt bent.

Graag zelfs Rammie, alleen is het hier altijd een zooitje kinderachtig gedoe ;) Kijk ik care echt niet en train voor mezelf en vind het leuk om progressie te delen. De reacties erop zijn altijd gemixed en heb ik soms wel en soms niet iets aan. Maar ik kan me best voorstellen dat er zat lui zijn die het niet leuk vinden dat wanneer zij hard gewerkt hebben om iets te bereiken de enige reactie dan weer gaat over de handschoentjes of een achterlopende spiergroep oid.

En er is een groot verschil tussen opbouwende kritiek en iemand continue bashen.

Jongens als Sniezel, Jeppe en andere grote ripped mofo's die hebben dat bereikt met name door hun dedication. (ik laat bewust even de variabelen achterwege die hierbij komen kijken, zoals AAS, voeding, rust etc. etc.) Je krijgt zo'n fysiek niet zonder die dedication. En het zou imo toch leuker zijn als die dedication gerespecteerd wordt, ongeacht de manier waarop dit bereikt is. En daar schort het hier in dit topic echt enorm aan.

Just my 2 cents ;)

Soms is het idd kinderachtig gedoe maar er zijn ook genoeg gasten die niks kunnen hebben en alleen maar veren in hun reet willen. Dedication verdient idd respect maar ik denk het een van de problemen is dat eventuele vragen hierover vaak afgedaan worden met een hoop broscience. Verder zeur ik graag tegen je maar dat kun je wel hebben toch? ;)

Dat bashen hoort er gewoon bij. Complimentjes doe je maar in karma of irl.

vieze anabole homo's

• Like
Waarderingen: Ot92
Soms is het idd kinderachtig gedoe maar er zijn ook genoeg gasten die niks kunnen hebben en alleen maar veren in hun reet willen. Dedication verdient idd respect maar ik denk het een van de problemen is dat eventuele vragen hierover vaak afgedaan worden met een hoop broscience. Verder zeur ik graag tegen je maar dat kun je wel hebben toch? ;)

Ja dat blijft jammer van deze sport, er zit nog veel te veel in het taboe hoekje.

Haha ja ik kan het wel handelen hoor :D

• Like
Waarderingen: LM
Volgens mij komt deze gehele discussie voort uit jaloezie omtrent mijn bisapsen

ruim 3 weken nog en dan zie ik je biceps weer :cool::D
Hnnnngg en ik jouw gladde kogelronde deltoids :$ :o
Dat was in het begin al wel duidelijk! Zou je misschien wat meer kunnen vertellen hoe jij dit zo bereikt hebt? Juiste timing van carbs?
Hey ben jij DG? Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Ik eet de hele dag door carbs dus dan krijg ik altijd op de essentiële momenten genoeg carbs binnen zo heb ik dit uitgedokterd.

#teamnocalves #teambehaardasfuck

29qiavc.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
footfetish/10 hnnngg

• Like
Waarderingen: Ot92
Hnnnngg en ik jouw gladde kogelronde deltoids :$ :o

Hey ben jij DG? Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Ik eet de hele dag door carbs dus dan krijg ik altijd op de essentiële momenten genoeg carbs binnen zo heb ik dit uitgedokterd.
Klopt! Was een tijdje undercover.

Terug
Naar boven