XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Haha no worries bro, over het algemeen zijn de karma's altijd een stuk aardiger en positiever naar aanleiding van foto's. Ik neem wat hier in dit topic wordt gepost, van de meesten hier, met een korreltje zout ;)

Ik meen het oprecht als ik type dat je een ontiegelijk geile adonis bent :heart:

Ouwe geilneef :heart:

Sorry no offense hoor maar als ik naar jouw voeding en training kijk valt er natty nog veel meer uit te halen.
Zoals Meaantje ook al zegt ben jij echter niet bereid (lees; bulken) deze offers te maken en gooit het daarom maar weer op.. Jaaa als ik aas gebruikte was ik ook zo'n monster. Zal je echter vies tegenvallen. Als je op aas ook zo aan blijft kloten met een voedingsschema van minder dan 2500 kcal waarvan de helft bestaat uit een cheat waar je de rest van de week dan weer zo nodig voor moet compenseren zul je ook dan niet gek veel groeien.
Tja..dat ga ik natuurlijk niet doen als ik ga kuren..en het is zeker niet zo dat momenteel de helft uit cheat bestaat..

Verder zeg je dat er nog een hoop te halen valt, maar waarom ben jij nu dan aan het blasten en cruisen bij 'slechts' 100kg en 1.91m...

Je had dus nog 'makkelijk' dit zonder kunnen halen (met een goed voedingsschema enzo..)?

Ik zou natuurlijk een non-responder kunnen zijn op AAS en weet ook wel dat je niet binnen 1 kuur in een monster veranderd, maar weet wel dat er heel wat kilo's op te plakken zijn en dat dat een stuk makkelijker gaat dan maximaal 0.5kg per jaar naturel..

Tja..dat ga ik natuurlijk niet doen als ik ga kuren..en het is zeker niet zo dat momenteel de helft uit cheat bestaat..

Verder zeg je dat er nog een hoop te halen valt, maar waarom ben jij nu dan aan het blasten en cruisen bij 'slechts' 100kg en 1.91m...

Je had dus nog 'makkelijk' dit zonder kunnen halen (met een goed voedingsschema enzo..)?

Ik zou natuurlijk een non-responder kunnen zijn op AAS en weet ook wel dat je niet binnen 1 kuur in een monster veranderd, maar weet wel dat er heel wat kilo's op te plakken zijn en dat dat een stuk makkelijker gaat dan maximaal 0.5kg per jaar naturel..

En waarom ga je dat niet doen als je gaat kuren en nu wel?
Als je gewoon even nadenkt kan je veel meer progressie maken door het altijd correct te doen..

Je mist gewoon discipline

Wat een stel wijven hier zeg, ongelooflijk.

Als ik naar de stats van mensen kijk hier die andere met een goed fysiek lopen te bashen en belachelijk lopen te maken lach ik me rot!

Allemaal ezels

Vraagje aan al de beesten hoeveel shakes moet je gebruiken per dag :o

Man man man... Wat een discussie

Laat toch ieder zijn ding doen.

Haha no worries bro, over het algemeen zijn de karma's altijd een stuk aardiger en positiever naar aanleiding van foto's. Ik neem wat hier in dit topic wordt gepost, van de meesten hier, met een korreltje zout ;)

Doe je dat bij de positieve of negatieve berichten?

Ik word ook altijd stontziek als ik de reacties lees van; "er valt natty nog veel meer uit te halen", "ga eerst maar eens eten voordat je gaat cutten", "veel te weinig massa" etc. Terwijl de gasten die het zeggen een stel zoutzakken/dikke powerlifters/skinny gasten zijn die 24/7 op DBB zitten en constant mensen afkraken.

Als de ene al wilt kuren met 80kg op 1.90, dan moet ie dat lekker gaan doen, zodra diegene het in ze hoofd heeft zitten om te kuren krijg je het er echt niet uit. Advies is altijd welkom en moet ook zeker gegeven worden, maar het constante gebash dat diegene maar eens fatsoenlijk moet eten vind ik ronduit kinderachtig.

Ik ging ook cutten met 75kg op 1.82, bleef niet veel massa over, maar kon hierdoor wel goed cleanbulken zodat ik niet hoger ben gekomen dan de 9% vet.

Laat iedereen gewoon lekker in ze waarde en ga je moeder afzeiken ofzo stelletje kleuters

je post hier zelf wat op internet. Als je geen kritiek wil post dan niet.

Ben ik op girlscene terecht gekomen? Wat een gebitch allemaal. Lijkt op een bende ongestelde meisjes

Ik word ook altijd stontziek als ik de reacties lees van; "er valt natty nog veel meer uit te halen", "ga eerst maar eens eten voordat je gaat cutten", "veel te weinig massa" etc. Terwijl de gasten die het zeggen een stel zoutzakken/dikke powerlifters/skinny gasten zijn die 24/7 op DBB zitten en constant mensen afkraken.

Als de ene al wilt kuren met 80kg op 1.90, dan moet ie dat lekker gaan doen, zodra diegene het in ze hoofd heeft zitten om te kuren krijg je het er echt niet uit. Advies is altijd welkom en moet ook zeker gegeven worden, maar het constante gebash dat diegene maar eens fatsoenlijk moet eten vind ik ronduit kinderachtig.

Ik ging ook cutten met 75kg op 1.82, bleef niet veel massa over, maar kon hierdoor wel goed cleanbulken zodat ik niet hoger ben gekomen dan de 9% vet.

Laat iedereen gewoon lekker in ze waarde en ga je moeder afzeiken ofzo stelletje kleuters

haha kontzeer

je post hier zelf wat op internet. Als je geen kritiek wil post dan niet.

Voel je maar aangesproken ja meaantje, de gast met een van slechtste fysieken van heel DBB en heeft overal kritiek op. Ben je een beetje jaloers op de andere die een beter fysiek hebben dan jou?

:roflol: inb4 mod die roept en nu weer OT.. :o

Beiden, ik train voor mezelf. Enkel de opbouwende kritiek neem ik mee, want daar heb ik tenslotte iets aan.

Haters gonna hate toch :D

Die bash cultuur heerst hier al vanaf dag 1 toch.

Irl heb je enkel positieve reacties, hier constant commentaar :D

Haters gonna hate toch :D

Die bash cultuur heerst hier al vanaf dag 1 toch.

Irl heb je enkel positieve reacties, hier constant commentaar :D

Daarom.. En ik vind het altijd mooi dat de bashers dan hier gaan lopen bashen en public en dan een lieve karma kusje sturen dat ze mirin' :D

Terug
Naar boven