AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

stop!!!!!!!!!!!

Ik moet nog 1 kg eraf cutten.. :(

Zei je wat?

img_4481.jpg

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

kapsalon is hemels

durum ook

bohhhh ouwieje wat lekker

Zonder gesmolten kaas misschien, maar dan heb je eigenlijk alleen nog döner, frietjes en salade over. :o

de kaas maakt het juist af man

zijn jullie shoarmaboer OT ?

kapsalon verhoogt je testosteron met 20% sensationeel.

Inderdaad schema wat jij post is ongeveer wat ik nu nogsteeds eet.

Laatste tijden altijd:

7:30 120gr Oats + 40gr Whey
9:30 80gr rijst + 150gr kipflet
12:00 80gr rijst + 150gr kipflet
14:30 80gr rijst + 150gr kipflet
17:00 120gr oats + 40gr whey
19:30 80gr rijst + 150gr kipflet
22:00 60gr muesly in 500gr magere kwark
23:30 50gr cassiene

Verder eet ik niets aan verborgen kcal, of drink ik ook maar iets waar kcal in zit behalve magere melk.

Als ik op dieet ga doe ik gewoon carbs cycling. Is het enige wat me goed vol laat blijven en snel in vet% laat dalen.

Eerst had je nog eieren erbij, maar in bovenstaand schema zit nog geen 30gr vet volgens mij? Of bak je kipfilet in olie? Overal adviseren ze 1gr vet per kg, maar zie toch verrassend veel jongens die wedstrijden doen die ook belachelijk weinig vetten binnen krijgen.

Nvm

Eerst had je nog eieren erbij, maar in bovenstaand schema zit nog geen 30gr vet volgens mij? Of bak je kipfilet in olie? Overal adviseren ze 1gr vet per kg, maar zie toch verrassend veel jongens die wedstrijden doen die ook belachelijk weinig vetten binnen krijgen.

voor een groot deel ivm test productie

is voor sommige mensen niet zo relevant

Kapsalon bij jaffa op een bord. Hnng. Dbb stapmeet rotterdam herinneringen

inderdaad die 20 mg per week.

Ik zit in totaal ongeveer wel op 60gr vet per dag.

Ik geloof niet dat als ik 35gr vet per dag meer ga eten mijn testosteron ineens verdubbeld...

verdriedubbeld brah!

Laatste tijden altijd:

Verder eet ik niets aan verborgen kcal, of drink ik ook maar iets waar kcal in zit behalve magere melk.

Als ik op dieet ga doe ik gewoon carbs cycling. Is het enige wat me goed vol laat blijven en snel in vet% laat dalen.
Geen groenvoer? And what about the muesli?

Geen muesli momenteel.

Groenvoer zeker wel, alleen die tel ik niet bij me macro's.
Dacht ik hou het overzichtelijk
Wordt je het nooit zat om enkel bro-foods te eten? Ik vind oats, rijst en kip echt heel lekker, maar waardeer het ook zeker af en toe eens een bord boerenkool met worst te eten.

Of weegt het pleasing fysiek zo zwaar dat je dat voor lief neemt? En hoe zit het met cheats...nooit? Of bijvoorbeeld iedere week 1 meal..?

Laatste tijden altijd:

gaat het niet vervelen met zo weinig variatie?

Terug
Naar boven