MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

'Aandacht tekort' is geen vraag maar eerder iets insinueren.
Maargoed...

'Aandacht tekort' is geen vraag maar eerder iets insinueren.
Maargoed...

:roflol: gaan we weer :D

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

2888189.jpg

Dat Progress :heart:

Prima fysiek ofc, maar een beetje aandacht te kort of zit er nou daadwerkelijk een verschil in de pics die we zouden moeten zien?

Dacht eigenlijk hetzelfde... maar goed..

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Bruut fysiek Jeppe! wel een streven, alleen heb het geld er niet voor over om gh er naast te laten lopen

Insinueer je hier nu mee dat als je gh er naast laat lopen dat je dan ook dit fysiek krijgt..?

sick fysiek jeppe!

Man, man! Wordt er eindelijk wat bodybuildingwaardigs geplaatst..lopen we weer te zeiken!:roflol:

Wordt je het nooit zat om enkel bro-foods te eten? Ik vind oats, rijst en kip echt heel lekker, maar waardeer het ook zeker af en toe eens een bord boerenkool met worst te eten.

Of weegt het pleasing fysiek zo zwaar dat je dat voor lief neemt? En hoe zit het met cheats...nooit? Of bijvoorbeeld iedere week 1 meal..?

gaat het niet vervelen met zo weinig variatie?

Dedication is the key, ik zit ookal een paar weken op hetzelfde schema en wijk daar nagenoeg niet van af (af en toe een stukje chocolade ofzo). Het wordt geen dieet meer, maar gewoon een levensstijl vind ik

Is meer een levenstyle inderdaad. Nou moet ik zeggen dat ik me altijd wel verheug op me maaltijden hoor. Vind kip met rijst heerlijk. Maar inderdaad krijg je soms wel dikke cravings naar iets zoets, chocolade of snoep!!! :heart: Zolang je het maar niet te vaak doet en verder gewoon aan je schema houdt is er niet zo veel aan de hand.

Heb momenteel ook wel een beetje een off periode qua striktheid hoor.
Zodra ik weer een doel heb of het weer een beetje bij trekt zal ik weer strikt zijn :D

Moet wel leuk blijven allemaal he

ik kijk zelf ook niet echt op tegen de maaltijden maar je kent het gevoel. je ziet iets liggen en denkt.. oef . Kan me gelukkig nog goed inhouden..

Idd, netjes Hill :heart:

ShadyNG hahah wat een loser ben jij ook

Terug
Naar boven