Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Alles onder 1,5g is natty toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ik juice hard manMaar geen GH/Slin etc.. Kuur vanaf mijn 18e dus al 7jaartjes ong.
![]()
Hahaha, ik juice hard manMaar geen GH/Slin etc.. Kuur vanaf mijn 18e dus al 7jaartjes ong.
![]()
wat gebruik je dan precies alleen test en wat orals?
Maar wel in hoge hoeveelheden. Zoals nu zit ik op 1gr test E, 100mg test susp pre workout, 800mg tren E.Pre-workout Susp lover crew checking in.Heerlijke pump geeft dat.
Heb echt een pl**ris hekel eraan haha.Wel kut dat injecterenHeb echt een pl**ris hekel eraan haha.

Ik heb het een keer in mijn kuit gezet. No comment hahahaJa man, enige spul waar ik pijn van krijg en ook gewoon houd. Nu al tijdje niet gebruikt maar deed 't toen zo. Als ik bijvoorbeeld rug ging trainen linker bicep 0.5 ml en rechter bicep 0.5 ml. Volgende dag chest zette ik 't in mn triceps.
Halve ml is te handelen wat mij betreft en dat spul zorgt volgens mij voor een plaatselijke pomp die echt ziek is
---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------
Fucking buff btw, streeef.
Dit
Als ik bij iemand thuis kom check ik altijd eerst hoe de belichting bij d'r spiegel is.
Een man moet prioriteiten stellen.
wij 2 zijn dan ook de enige echte bb'ers op dit forum
wij 2 zijn dan ook de enige echte bb'ers op dit forum