AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

nooit meer off gaan.

wat gebruik je dan precies alleen test en wat orals?

wat gebruik je dan precies alleen test en wat orals?

Ik heb de afgelopen jaren alleen maar gejuiced op test(p/e/s)/tren(a/e)/bold/primo/NPP geen orals of wat dan ook. Lekker simpel houd ik het :P Maar wel in hoge hoeveelheden. Zoals nu zit ik op 1gr test E, 100mg test susp pre workout, 800mg tren E.
( ga dit vast weer horen maandag in de gym haha )

Pre-workout Susp lover crew checking in. :heart: Heerlijke pump geeft dat.

Wel kut dat injecteren :P Heb echt een pl**ris hekel eraan haha.

Ja man, enige spul waar ik pijn van krijg en ook gewoon houd. Nu al tijdje niet gebruikt maar deed 't toen zo. Als ik bijvoorbeeld rug ging trainen linker bicep 0.5 ml en rechter bicep 0.5 ml. Volgende dag chest zette ik 't in mn triceps.

Halve ml is te handelen wat mij betreft en dat spul zorgt volgens mij voor een plaatselijke pomp die echt ziek is :p

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Fucking buff btw, streeef.

Ja man, enige spul waar ik pijn van krijg en ook gewoon houd. Nu al tijdje niet gebruikt maar deed 't toen zo. Als ik bijvoorbeeld rug ging trainen linker bicep 0.5 ml en rechter bicep 0.5 ml. Volgende dag chest zette ik 't in mn triceps.

Halve ml is te handelen wat mij betreft en dat spul zorgt volgens mij voor een plaatselijke pomp die echt ziek is :p

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Fucking buff btw, streeef.
Ik heb het een keer in mijn kuit gezet. No comment hahaha

Goed foto topic comments hierboven

Ruggetje na chest tricep day XD

Blijft moeilijk om poses te doen,hoeveel oefenen jullie ekte bodybuilders er eigenlijk op ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Post wel vaak hier maarja daar is het topic uiteindelijk ook voor toch?

elke dag bij elke spiegel die ik tegenkom jwt

Best goed volgens mij

Alleen armen iets hoger houden?

Terug
Naar boven