- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
sorry dat kost geld
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik houd van slagroom maar ook van chocolade, smeer je dat dan lekker uit over je lichaam?
Daffy smeert alleen pindakaas op zijn buik maar dat heeft weer een andere redenIk houd van slagroom maar ook van chocolade, smeer je dat dan lekker uit over je lichaam?
Ruggetje na chest tricep day XD
Blijft moeilijk om poses te doen,hoeveel oefenen jullie ekte bodybuilders er eigenlijk op ?
http://imgur.com/Hp4LYSa.jpg[/url]
Post wel vaak hier maarja daar is het topic uiteindelijk ook voor toch?[/QUOTE]
erg netjes man, met nog wat beter poseren was je rug er nog groter uitgekomen :thumbs:
Ik heb de afgelopen jaren alleen maar gejuiced op test(p/e/s)/tren(a/e)/bold/primo/NPP geen orals of wat dan ook. Lekker simpel houd ik hetMaar wel in hoge hoeveelheden. Zoals nu zit ik op 1gr test E, 100mg test susp pre workout, 800mg tren E.
( ga dit vast weer horen maandag in de gym haha )

Respect man!
1 van de weinige buffels hier die eerlijk is over ze gebruik.
de meeste hier zijn zo groot door af en toe 500 mg test
Benieuwd hoe je er uit ziet op 105 kilo!

500gram test heeft niks bij mij gedaan, 1e kuur van mij was test/deca (500/200) echt onwijze poep kuur. Daarna nooit meer lager dan 1gr gedaan![]()
Mag ik jou vragen wat je stats ongeveer waren toen je begon? Respect trouwens voor je eerlijkheid.
Maar was niet hoog. Trainde toen al 3 jaar, was begonnen op mijn 15e dus klein was ik niet meer.500gram test heeft niks bij mij gedaan, 1e kuur van mij was test/deca (500/200) echt onwijze poep kuur. Daarna nooit meer lager dan 1gr gedaan![]()
500gram test heeft niks bij mij gedaan, 1e kuur van mij was test/deca (500/200) echt onwijze poep kuur. Daarna nooit meer lager dan 1gr gedaan![]()

Ik eet nu eigenlijk nog alles maar probeer onder de 2700kcal te blijven, maar volgende week van plan om echt strict om dieet te gaan500 gram deed niks
mijn eerste kuur op 500 mg test was ook poep.
merk idd dat je hoog/hoger moet zetten.
wat is je voeding ongeveer op 1 dag ?

Lector die pic heb je al laten zien.
Je had meer pics beloofd, waar blijven ze?