XXL Nutrition

De race naar de 400 totaal.

heb nog altijd geen 400 totaal :(
ff dipje gehad na men wedstrijd, ga vanaf morgen terug deftig beginnen met trainen en hoop voor 4 mei deze te behalen. Anders verwacht ik van iedereen negatieve karma! (zal wel geen filmpjes van zijn, maar ben eerlijk) Men records waren 172.5 kg deadlift, 135 squat en 82.5 bench press. Totaal van 390 @ 73kg dus.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dan krijg je nu al negatieve karma want 4 april is gedaan.

Congrats Black Rush super!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb woensdag ook de 400 totaal behaald!

Stats: DL: 175kg SQ: 140kg BP: 85kg = 400!

dikke teringzooi! :mad:

gefeliciteerd man :D zie je straks wel in de race naar 500! :D

edit: wijzig je sig.

bench naar 1 x 100...

als hier nog wat gebeurd :P

Hang er nog eens 10kg aan, laat je slaan door een ecto en neuk wimmos in z'n kont!!

:thumbup:

Hang er nog eens 10kg aan, laat je slaan door een ecto en neuk wimmos in z'n kont!!

:thumbup:

ik heb geen affiniteit bij een wimmos rondom mijn derde been...

ecto's mogen mij ook niet slaan..

dus ik zal een andere manier moeten vinden om die 10kg toetevoegen

ik zie dat je full squat dus zou je toch wel 130kg kunnen parallel squaten zeker? :)

Lieve mensen ik wil de club versterken:D Stats: 90 squat, 125 dead, 65 bench. Zeer zwak I know. Mijn doel is eind dit jaar op de 400 a 450 totaal te zitten.

Laatst bewerkt:
ik kan (nog) niet echt squatten want nog geen squatrek thuis gaat wel komen, me squat was toen ik het (zeer gevaarlijk) toch thuis probeerde 10x 60 (heeel gemakkelijk) dus ik kan niet meedoen maar voor de fun kan ik me deadlift en bp vergelijken bp top = 1x 75kg, deadlift = 4x 94kg

Heb al even niet meer gemaxt, stats zouden nu rond de
145 squat
190 deadlift
85 bench (toch voor men blessures)
420 totaal ongeveer :)

oh ja mijn deadlift is naar 172,5 :o|

@ jupi: try them

130 par. (net onder par. dus) squat vandaag

ik ben uit deze race dus, brengt me op 402,5 totaal namelijk

geen filmpjes sorry

Gefeliciteerd Starter:) Ik heb binnekort ook wat updates. Eerst moet Wimmos maar eens terug komen:o.

Terug
Naar boven