Fitness Seller

De race naar de 400 totaal.

Hey, kan ik hier ook nog meedoen?

Stats:
Sq: 5x93
DL: 5x105
BP: 5x70

1rm's zal ik wel binnen een paar weken bepalen.

nieuwe pr's deze week:
BB Fullsquat: 5x 105
BB Bench press: 5x 82,5
BB Deadlift: 5x 140

Je gaat echt hard.. weer nice.. ik blijf het elke week zeggen maar je doet het erg goed :thumbs:

thnx man, keeps me going ;)

• Topic Starter Topic Starter
Idd je gaat goed vooruit.

gisteren voor de lol gemaxed met squat. Max was 135kg. Ging nog vrij goed. Mijn kuiten en onder rug waren wel kapot anders had ik meer geprobeerd :(

wimmos hoe zit het met jouw stats?

nieuwe pr's deze week:
BB Fullsquat: 5x 107,5
BB Deadlift: 5x 145

bench gefailt op rep 5.. maar volgens mij is 4x85 dan ook een pr.. maar whatever

theoretisch zit ik nu op een totaal van 377... dus als je het kan verandere nnaar 375 zit ik wel redelijk save wimmos!

lang niet meer in dit topic geweest. Maar ik doe terug mee. stats zijn nu : 172.5 deadlift, 135 squat en 82.5 bench. heb rugblessure gehad en daarom nog geen 400 behaald. Maar de 400 wil ik behalen tegen begin - midden april.

good luck!

nieuwe pr's deze week:
BB Fullsquat: 4x 110
BB Deadlift: 1x 170

misschien komt bench er vrijdag nog bij

nieuwe pr's deze week:
BB Fullsquat: 4x 110
BB Deadlift: 1x 170

misschien komt bench er vrijdag nog bij

nieuw bench pr:
1x 97,5

wimmos kan je upgraden?

btw als ik een (net onder) parralel squat heb van 132,5 dan heb ik het dus :P too bad dat ik dat niet ga uitproberen.. en too bad dat ik geen filmpjes van bench en deadlift heb :eek:

1x132,5 met 4x110 lijkt me een beetje hoog gegrepen.. maar misschien wel..

full zit dat er inderdaad niet in... schat dat dat rond dde 120 ligt... maar ja dat blijft bij een schatting, cause i aint gonna try :)

thnx @ fitieeee

• Topic Starter Topic Starter
Starter - nice bench! Ik ga tegen vanavond nog eens updaten, is al een heeeeeele poos geleden.

Moet het er wel bijzeggen: zonder clipjes van de andere lifts "telt" je 400 niet, als je die squat zou halen, dus zie dat je de squat zeker filmt dat je die al binnen hebt ;).

132.5 squat kan wel lukken. Haalde zelf 4 weken geleden 3x110 full squat (met wat reserve over) en 2 weken geleden 1x135 par squat.

Moet het er wel bijzeggen: zonder clipjes van de andere lifts "telt" je 400 niet, als je die squat zou halen, dus zie dat je de squat zeker filmt dat je die al binnen hebt ;).

132.5 squat kan wel lukken. Haalde zelf 4 weken geleden 3x110 full squat (met wat reserve over) en 2 weken geleden 1x135 par squat.

i know man, maar het ziet er niet naar uit dat ik snel met clipjes op de proppen kom... aangezien ik nu dus eerst weer zo lang mogelijk bill starr ga volgen (na me rustweek)... dus wat dan het meeste voor de hand ligt is om filmpjes te maken zodra ik die gewichten 3 keer pak op de vrijdag.. maar dat is ook nog ver weg... denk dat er pas over 10 weken op zen vroegst filmpjes zijn...

1x135 tegenover 3x110 is imo wel een mooie prestatie man :eek:

Is het mogelijk om nog mee te doen?

Squat: 100kg
Bench: 76kg
Deadlift: 150k
Totaal: 325

DL & BP zijn 1RM, squat dno nog maar tot 100kg geweest met losse BB

wimmos, zet er ook maar 1x120 full squat bij

Terug
Naar boven