AndroidHealthClinic

Race naar 150kg bench press

Bezoekers in dit topic

PS: in de gym is de bench wat breder en dans ik daar minder dus de breedte van mijn bench zit er wellicht ook voor iets tussen. Ik ga misschien eens moeten kijken naar een bredere bench?
Denk niet dat een brede bench veel meer gaat helpen, je set up is niet optimaal, gewoon voeten plat op de grond, schouderbladen planten in de bank adem in, niet bewegen en goed archen.

Met 200/160/220 wordt je Belgisch kampioen in de -83kg hoor.
ik word Belg!:clap:
 
Denk niet dat een brede bench veel meer gaat helpen, je set up is niet optimaal, gewoon voeten plat op de grond, schouderbladen planten in de bank adem in, niet bewegen en goed archen.


ik word Belg!:clap:
Alleen mijn voeten waren niet plat op de de grond. De rest doe ik wel. Archen doe ik niet overdreven.
 
ik word Belg!:clap:
Het is het niet waard.
Er was zelfs geen verwarming in de zaal tijdens het BK. Het vroor bijna tijdens de wedstrijd.
Volgens mij zijn er een heel aantal lifts gemist, puur door de kou.
Dat is het niveau van het Belgische powerliften. :(
 
Ik zit op 140kg @ 89kg BW.
 
130kg @68kg bw
 
Vergeten vermelden hier dat ik een aantal dagen geleden 125 kilo heb gehaald met een lichaamsgewicht van 89,6 kilo. Het gaat vooruit.
 
Waarom denk je dat 200/160/220 je genetische grens zou zijn?
Ik denk eerder dat je BW je beperkingen oplegt. Eet een beetje meer en je max gaat omhoog.

Met 200/160/220 wordt je Belgisch kampioen in de -83kg hoor.


Is PL zo dood in Belgie?
 
Op SMTK zitten nog best veel wedstrijd PL'ers, zoals ik het zie kan ik niet zeggen dat PL dood is in België maar eerder weer aan een opmars bezig is :)

On topic, ik heb ooit eens 135kg gebenched en toen ben ik ermee gestopt, ik ben wel benieuwd wat ik tegenwoordig zou kunnen als ik me er weer een beetje op toeleg.
 
Op SMTK zitten nog best veel wedstrijd PL'ers, zoals ik het zie kan ik niet zeggen dat PL dood is in België maar eerder weer aan een opmars bezig is :)
Laatste reactie wat dat betreft: Afgelopen jaar waren er naar mijn idee inderdaad meer deelnemers tijdens het BK.
Maar de bond is nog steeds erg amateuristisch en het aantal wedstrijden wel heel erg beperkt.
Maar het zou idd wel eens de goeie kant op kunnen gaan.
 
Iemand die dit topic van me wilt overnemen?
Zo ja, stuur me een pm.
 
Uit, gelijk maar 10Kg meer gedaan XD, maar zit mn but wel goed op de bench volgens jullie?
Ergens tussen de 80 en 81kg
 
170kg 23 jaar 178cm 88kg.
 
Uit, gelijk maar 10Kg meer gedaan XD, maar zit mn but wel goed op de bench volgens jullie?
Ergens tussen de 80 en 81kg

Damn, erg sterk. Zeker voor je leeftijd.
 
Uit, gelijk maar 10Kg meer gedaan XD, maar zit mn but wel goed op de bench volgens jullie?
Ergens tussen de 80 en 81kg
Moeilijk te zien wat je kont doet. Maar voor een tng rep maakt het niet zoveel uit. Echt hard omhoog schieten doe je niet.
Beestige bench wel! Damn!!:eek:
 
Thanks! Was wel een paar twee weken voordat ik twintig werd :p
FUCK ME!!! Dat is echt beeeeeeeeeeeeeeeresterk. Hoe lang train je al? En hoe zit het met de squat en deadlift?
 
Om mijn ego wat te beschermen zou ik de mensen die reeds meer dan 150 kilo benchen willen vragen hier niet meer te posten ;)
 
Back
Naar boven