AndroidHealthClinic

De race naar de 400 totaal.

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk geupdatet.. Wat spannend, starter20 net hetzelfde totaal als mij :o Al heb jij je full squat gepost, en ik mn par squat.. Maar ik mijn bench met stop, weet niet of de jouwe met stop is?

Eindelijk geupdatet.. Wat spannend, starter20 net hetzelfde totaal als mij :o Al heb jij je full squat gepost, en ik mn par squat.. Maar ik mijn bench met stop, weet niet of de jouwe met stop is?

97,5 wel... 100 poging was met een te korte stop en fail op laatste cm's lockout :mad:
ik ga overigens pas over 4 weken pr's zetten (als bill het toelaat een 2e cycle) en dat worden weer 5rms.. dus die 400 met bevestigende filmpjes is er nog lang niet

volgens mij ben je black rush vergeten te updaten? die zit toch al over de 400??

97,5 wel... 100 poging was met een te korte stop en fail op laatste cm's lockout :mad:
ik ga overigens pas over 4 weken pr's zetten (als bill het toelaat een 2e cycle) en dat worden weer 5rms.. dus die 400 met bevestigende filmpjes is er nog lang niet

volgens mij ben je black rush vergeten te updaten? die zit toch al over de 400??

Hoe doe je die bill starr cycle, deed je de intermediate en hoe ging je daar dan op verder?

Black Rush idd vergeten. Had 405 zonder stop, maar geloof dat het met stop op dit moment minstens 85 is..

Kan zijn dat ik nog iemand vergeten ben, post hier dan maar.

Hoe doe je die bill starr cycle, deed je de intermediate en hoe ging je daar dan op verder?

Black Rush idd vergeten. Had 405 zonder stop, maar geloof dat het met stop op dit moment minstens 85 is..

Kan zijn dat ik nog iemand vergeten ben, post hier dan maar.

nein lineair, feitelijk is cycle niet het juiste woord...

ik heb 11 weken gedaan en failde toen @ bench en squat... nu heb ik dus een rustweek ( :rolleyes: ) en volgende week ga ik weer verder, alleen zet ik alle gewichten 3 weken terug, zodat ik op week 4 men huidige 5rm's evenaar en vanaf daar hopelijk weer verder op kan bouwen

Die bench ging vrij easy vond ik! Zonder arch dan nog.

Proficiat :thumbs:

Je hebt wel een 100kg bench met stop in je.

off topic: wat voor bankje is dat? en waar heb je die vandaan?

jij hebt echt geniaal spul om mee te trainen (wat ik op die filmpjes zie)... jij kan gewoon benchen zonder spotter en geen probleem hebben als het fout gaat

Zal wel ff pics schieten van hoe het in elkaar zit.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Een maat van mij heeft thuis een tuinbouw bedrijf en had nog een heleboel stalen balken liggen. De balken zijn niet massief dus de bank is ook niet zo heel zwaar. Het lassen hebben we in 1 middag gedaan. Het schuimrubber van de leuning en stoeltje mocht ik gratis hebben van een meubelwinkel hier in de buurt, en het nepleer kostte 5 euro.

Zoals je ziet kan je het gedeelte waar je op zit niet bewegen, maar de rugleuning is lang genoeg om gewoon op te liggen bij vlak benchen. Ik kan hem verstellen van plat naar incline, door gewoon de verticale stang te vervangen voor een langere of kortere.

@ Black rush, netjes gedaan bro, die bench zag er best wel simpel uit, kan je zeker wel verhogen de komende tijd.
Dat bankje heb je ook relax voor mekaar gemaakt, ben nu ook met me eigen homegym bezig, dan scheelt het weer
een paar centen als je het zelf in mekaar kan zetten :thumbs:

Zeker, en een verstelbaar bankje is best wel duur.

Deadlift kan naar 132,5!

Proficiat Black Rush!

Tnx. Nu naar de 500!
Hopelijk heb ik dan mijn doel behaald ( zie avatar )

Terug
Naar boven