AndroidHealthClinic

De race naar de 400 totaal.

Bezoekers in dit topic

Vind die deadlift van black rush er ook easy uitzien. Go for it dude!
 
Dat is dus een deal we verwachten volgende week een nieuw filmpje maar dan met 160 kg dat moet zelfs wel lukken.
Veel mensen kunnen veel meer dan ze denken..
 
nette lift van black rush :thumb:
heb helaas nog geen nieuwe record pogingen kunnen doen. omdat ik 2 weken beetje aan de slappe kant was, ben ook 3kg afgevallen :mad: Inmiddels voel ik me weer 100% en ben weer zwaar aan het zweten in de gym. Hoop dat ik binnenkort kan komen aanzetten met nieuwe stats :cool:

400kg here i come :hedbang:
 
de tering jij gaat rap gast...
 
Black rush totaal is 325, niet 315 leer tellen :) 90 + 90 + 145 = 325 lol
 
Update Bench Press: 120KG.
Morgen ff max. Deadlift proberen en zondag max. Squat. :)

Stats begin oktober:
BP = 110KG
SQ = 120KG
DL = 125KG
-------------
Totaal = 355KG

Officieel doe ik niet meer mee aan deze race aangezien mijn totale startgewicht op 355KG stond.
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook meedoen :P
squat en dealift doe ik pas 2weken heb ik nog nie gemaxt maar ga elke week wel goed vooruit,zal volgende week eens gaan maxen op squat en deadlift,
mn max is op bp is nu 90 denk ik.
 
Squat is 112.5 ipv 110. Let wel op, deze keer was het zonder riem en men vorig pr met :) benieuwd hoeveel het met riem zal zijn. Dinsdag zul je een andere post van mij vinden met men nieuw pr van deadlift ;) Ik gok 145
 
word er wel geupdated? mijne is ook allang veranderd
 
word er wel geupdated? mijne is ook allang veranderd

Jouwe post had ik niet gelezen, de rest is geupdatet. Ik update wel niet elk uur of elke dag.

Flex - ik heb je beginstats nodig dan.
 
Worden er nog steeds mensen toegelaten aan de race? Beetje oneerlijk lijkt mij.
 
Worden er nog steeds mensen toegelaten aan de race? Beetje oneerlijk lijkt mij.

Hoezo, zolang ze beginnen onder de -350 maakt het toch niet uit wanneer ze beginnen deelnemen?
 
Wil ook wel mee doen ben namelijk deze week net begonnen met deadliften dus kan nu ook me totaal bijhouden, zit alleen al de 380. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Wil ook wel mee doen ben namelijk deze week net begonnen met deadliften dus kan nu ook me totaal bijhouden, zit alleen al de 380. :rolleyes:

Ik snap niet waarom zoveel mensen dit op deze manier komen melden..

Ik zit 'al' op 380:rolleyes: dus ja, eigenlijk kan ik niet meer meedoen want ik loop toch al te ver voor, dus ja.. ik heb AL 380 totaal en ben dus veel sterker..

Vreselijk nutteloze post.
 
Misschien kan je meedoen aan de race naar de 500 Vladi?
 
Ja, zag pas later dat die er ook was. :p
 
Back
Naar boven