Fitness Seller

De race naar de 400 totaal.

Bezoekers in dit topic

Deadlift wordt vor mij 130

had een weekje rust, kon eerst niet verder dan 120 komen, vandaag 1x 125 en 1x 130 gehaald
 
Voor mij nieuw deadlift recordje, 147.5 ipv 140 :D ik ga hier hopelijk nog winnen!!
 
heb gisteren ff deadlift weer gemaxed. zit nu op 135 kg :)
squat kan ik ongetwijveld ook wat meer nu. Dus ik kan binnenkort weer ff maxen :D
 
Heb nog eens geupdatet. Junipero take it easy of ik geef je een blessure :D
 
Heb nog eens geupdatet. Junipero take it easy of ik geef je een blessure :D

:D binnekort zal het wel rustiger gaan, na week 5 een deload denk ik. Ik zit nu in week 4 :) Proberen voor seves een bench recordje te doen, maar ik vrees van niet. Benchen is niet men specialiteit in recordjes te doen. :)
 
nieuwe 1rm deadlift ->130
nieuwe 1rm squat -> 112,5
+ bp 77,5

brengt et geheel op 320... volgende keer maxen doe ik over 8 of 9 weekjes dus dit blijft voorlopig ff staan
 
nieuwe 1rm deadlift ->130
nieuwe 1rm squat -> 112,5
+ bp 77,5

brengt et geheel op 320... volgende keer maxen doe ik over 8 of 9 weekjes dus dit blijft voorlopig ff staan

Je hebt ongeveer dezelfde verhoudingen als mij :). Handig dat je net aan 320 komt lol.

Ik hoop mn bench binnen een maand op 90-95 te krijgen, kwestie van het allemaal spannend te maken ;).
 
moet vanavond k*t laat werken dus als ik morgen genoeg nrg heb, even weer maxen op deadlift, denk dat een 135 er wel in moet zitten

en misschien ook bench maxen, moet ik eens even bekijken
 
Je hebt ongeveer dezelfde verhoudingen als mij :). Handig dat je net aan 320 komt lol.

Ik hoop mn bench binnen een maand op 90-95 te krijgen, kwestie van het allemaal spannend te maken ;).

ind :D

maar je ligt wel voor :p good luck, ik ga nu na deze week rustweek HST-en, was ik vorige keer veel mee op vooruit gegaan kwa kracht (doe alleen eigenwijs: 2weken 2x10, 2weken 3x5, 2weken 3x3)
 
Heb nieuwe PR: bench 76 kg
Damn wat ben ik een beast :rolleyes: :D
totaal van 336 ipv 335 nu :cool:
 
Succes allemaal. Gaat hard hier :)
 
pfff 5x133kg :eek: sick keep it up :D

btw mijn nieuwe squat record is 110 kg :D :woot:
 
dl 135 wil gewoonweg nog niet, vandaag incline bench gedaan, stond eerst op 65 en nu op 70 dus mijn normale bench van 70 gaat der volgende week aan, ligt der alleen nog aan hoeveel :p :p

squat zal nog wel even duren, voel me gewoon niet lekker bij die oefening
 
succes jongens en blijven knallen.;)
 
aarghhh..mijn nieuwe squat record staat nog niet in de lijst :shoot:
 
aarghhh..mijn nieuwe squat record staat nog niet in de lijst :shoot:

het was de aanpassing niet waard :p Nee was het vergeten.


Voor degene die me vragen hoe het met mijn stats zit: ik volg bill starr programma en doe dus paar weken 5x5 en dan 3x3. Ik heb dus geen idee van een 1 RM momenteel.
 
Ik ook :D.

Je kan mn 1RM voor squat wel veranderen naar 110, aangezien ik 2x3x105 gelift heb. Dus die 90 die er nu staat is wel erg laag.
 
netjes netjes :D allemaal goed op weg.
ik probeer trouwens al tijdje 90kg te benchen. Ik heb het het gevoel dat ik gewoon 1% kracht te weinig voor hebt. Ik hoop dat ik tegen kerst 90kg op bench kan pakken, 145kg op deadlift en 115kg op squat = 350 kg :D
 
squat is nu 2x 112,5 jaaaa, dat zijn pas mega sprongen van vooruitgang he :p :p achja, morgen wil ik eens mijn bench gaan aanpassen 5 kilo meer MOET er toch echt wel inzitten nu

keep it up people
 
Back
Naar boven