Fitness Seller

De race naar de 400 totaal.

Bezoekers in dit topic

3x79.5 bench vandaag... eat that :)
 
3x79.5 bench vandaag... eat that :)
:eek:

payback time :p
vandaag bij squat (ja ik had er zin in)
10*60Kg
10*60kg
8*80kg
8*90kg
8*100kg
8*110kg

allemaal FULL squat :evil2:
dus kan van de week weer ff voor 1 rep checken ^_^
 
1 rm bench is 75 ipv van 70

was ook echt 1 rm want de andere 4 reps moest een spotter me meehelpen zeg maar, vond het persoonlijk maar een vernedering

tijd om meer te gaan vreten :p
 
Ik heb er genoeg van, verander die 112.5 maar door 120.
Welk klote, ik begon met mijn PR's en bij de meeste is het 8*hun begin getal of 3* :(
 
Heyyy, Victor liet me dit zien, hij doet mee met de race to 600.
't lijkt me wel motiverend ja, en leuk. Als ik nog mee kan doen, dan graag!
Ff rekenen ik zit ongeveer
Squat: 110 kg (met belt)
Bench: 70 kg
DeadL: 120 kg
totaal ---------+
300!

Goed ik ben pas net begonnen echt te bulken. Ik verwacht dat ik snel vooruit zal gaan! Zal me update's blijven posten dan he :D
 
Ik heb er genoeg van, verander die 112.5 maar door 120.
Welk klote, ik begon met mijn PR's en bij de meeste is het 8*hun begin getal of 3* :(

Je bedoelt dat ze hun foute beginstats hebben opgegeven? Kan er idd wel twee-tal zo opnoemen, maar grote meerderheid is wel juist. En 8* hun begin zal wel bij niemand niet :).

Namen zijn toegevoegd.
 
Je bedoelt dat ze hun foute beginstats hebben opgegeven? Kan er idd wel twee-tal zo opnoemen, maar grote meerderheid is wel juist. En 8* hun begin zal wel bij niemand niet :).

Namen zijn toegevoegd.

Idd, is een beetje spijtig dat niet iedereen heeft gemaxt. Zo konden we trainingsschema's eventueel vergelijken. Als je 20kg op een onderdeel erbij hebt na enkele weken, en je had gemaxt en drie weken erna is deze dan 20 meer, wil ik gerust dat schematje eens proberen :)

Mijn schema = wsb en je ziet toch een goede progressie (van 320 naar 343.5)
 
vandaag deadlift van 130 naar 132,5... babysteps to monster weight :p..........

anyhow, ik heb het probleem dat ik mijn rug bol zet bij het optillen van het gewicht en schrok vandaag toen iemand zei dat ik het hol moest maken, mijn rug is wel het laatste wat ik wil verkloten

maar vooral bij het terugkomen heb ik zo sterk de neiging weer mijn rug bol te zetten zeg maar, is echt klote, eerste paar ub sesie maar eerst eens goed de techniek doornemen, k*tzooi
 
Protvis: 325 (110 + 140 + 75)
Ben vandaag terug begonnen, na 4 weken niet meer getraint te hebben, had lichte polsblessure, heb er wel vaker last van, maar kom.

Dit even om te vermelden waarom ik de laatste weken niet vooruit ben gekomen :-). Zit zelfs op iets minder denk ik, heb pr's niet getest vandaag.

Heb een nieuw schema opgestelt en hoop de achterstand snel weer in te halen :D en degene die gelijk met mij stonden weer in te halen :D.

Succes
 
kan ik nog meedoen :)

men stats zijn nu

bench - 80
squat - 105
deadlift - 150

totaal 335
 
vandaag deadlift van 130 naar 132,5... babysteps to monster weight :p..........

anyhow, ik heb het probleem dat ik mijn rug bol zet bij het optillen van het gewicht en schrok vandaag toen iemand zei dat ik het hol moest maken, mijn rug is wel het laatste wat ik wil verkloten

maar vooral bij het terugkomen heb ik zo sterk de neiging weer mijn rug bol te zetten zeg maar, is echt klote, eerste paar ub sesie maar eerst eens goed de techniek doornemen, k*tzooi


Hier heb ik nou ook last van:X
 
vandaag deadlift van 130 naar 132,5... babysteps to monster weight :p..........

anyhow, ik heb het probleem dat ik mijn rug bol zet bij het optillen van het gewicht en schrok vandaag toen iemand zei dat ik het hol moest maken, mijn rug is wel het laatste wat ik wil verkloten

maar vooral bij het terugkomen heb ik zo sterk de neiging weer mijn rug bol te zetten zeg maar, is echt klote, eerste paar ub sesie maar eerst eens goed de techniek doornemen, k*tzooi

heb je last van een bolle onderrug of bolle bovenrug?

bolle onderrug is idd niet goed.
bolle bovenrug is juist wel goed
 
Voor mij is het gewoon bovenrug...bolle onderrug lijkt mij idd ****ed up. Alsnog hoor ik dat ik het fout doe.

Ohh well...ik doe het al een tijdje zo en nooit ergens last van gehad...
 
nieuwe deadlift record: 150kg :banana:
maakt een totaal van: 340kg :D :woot:
2kg meer dan wimmos :evil2:
 
heb je last van een bolle onderrug of bolle bovenrug?

bolle onderrug is idd niet goed.
bolle bovenrug is juist wel goed

Beiden eigenlijk, maar het is gewoon dat ik mijn onderrug beter hol moeten maken, de spanning eraf moet halen

maar dat is niet eens het ergste, het ergste is mijn grip en mijn ****ing kleine babyhandjes, vooral mijn linkerhand, mijn kleine pink schiet als snel weg en dan moet ik er echt snel bij zijn wil ik niet dat de stang van me weg schiet

dat is ook waarom ik niet meer kan deadliften dan wat ik nu doe, mijn onderarmen, zodra die grip beter wordt............................
 
Deadlift van 147.5 naar 155 kg => 351 totaal :D

edit: Ik zie dat ik nu eerstes sta aangezien branie en die andere met 350 hoger begonnen :) (en ook later)
 
Mijn stats moeten trouwens nog aangepast worden. Zie sig.
 
Back
Naar boven