MuscleMeat

De race naar de 600 totaal...

Bezoekers in dit topic

ik denk niet dat die vergelijking opgaat. helft meer bw dus ook helft meer kracht stats.
als je iets meer weegt kan je iets sterker zijn maar die vergelijking die je daar maakt lijkt me onzin.


kijk maar eens naar de echte krachtsporters met een BW van 100~110+: meesten benchen 200, deadlift & squat ook minimaal 300 kilo!

dat red je niet zo makkelijk met 80~85 kilo BW............
;)

bovendien ligt mijn tegenvallende progressie niet alleen aan mijn leeftijd maar ok de trainingsomstandigheden: ik train niet regelmatig ( werk/prive) en qua voeding kom ik ook al aardig wat zaken tekort........deels omdat ze hier niet of moeilijk te verkrijgen zijn ( lees: DUUR!), anderzijds omdat vanwege het klimaat moeilijker is groentes enz. makkelijk te bewaren!
( of je moet 2 Amerikaanse stroomvretende koelkasten hebben; stroom is hier duur!)
;)
 
kijk maar eens naar de echte krachtsporters met een BW van 100~110+: meesten benchen 200, deadlift & squat ook minimaal 300 kilo!

dat red je niet zo makkelijk met 80~85 kilo BW............
;)

bovendien ligt mijn tegenvallende progressie niet alleen aan mijn leeftijd maar ok de trainingsomstandigheden: ik train niet regelmatig ( werk/prive) en qua voeding kom ik ook al aardig wat zaken tekort........deels omdat ze hier niet of moeilijk te verkrijgen zijn ( lees: DUUR!), anderzijds omdat vanwege het klimaat moeilijker is groentes enz. makkelijk te bewaren!
( of je moet 2 Amerikaanse stroomvretende koelkasten hebben; stroom is hier duur!)
;)

Excuses excuses. Ik hang hier nu sinds 2005 rond en je trainingen en 1rm's zijn al die tijd hetzelfde geweest. :rolleyes:

Er zijn veel lichtere mannetjes dan jij die veel meer gewicht verplaatsen!
 
kijk maar eens naar de echte krachtsporters met een BW van 100~110+: meesten benchen 200, deadlift & squat ook minimaal 300 kilo!

dat red je niet zo makkelijk met 80~85 kilo BW............
;)

bovendien ligt mijn tegenvallende progressie niet alleen aan mijn leeftijd maar ok de trainingsomstandigheden: ik train niet regelmatig ( werk/prive) en qua voeding kom ik ook al aardig wat zaken tekort........deels omdat ze hier niet of moeilijk te verkrijgen zijn ( lees: DUUR!), anderzijds omdat vanwege het klimaat moeilijker is groentes enz. makkelijk te bewaren!
( of je moet 2 Amerikaanse stroomvretende koelkasten hebben; stroom is hier duur!)
;)

ik vind je een aardige gozer maar je zevert te veel.
laten we dit topic niet verder bevuilen en het hier ontopic houden.
 
zou is kijken na de vakantie als me maat er weer is , doe de 1RM nooit meer en wil wel dat er 2 man bij zijn.(bankdrukken)

klinkt logisch! een spotter is nooit verkeerd als je wil maxen... good luck
 
gauw komt dr de deadlift 260KG filmpje van me:)
 
Excuses excuses. Ik hang hier nu sinds 2005 rond en je trainingen en 1rm's zijn al die tijd hetzelfde geweest. :rolleyes:

Er zijn veel lichtere mannetjes dan jij die veel meer gewicht verplaatsen!


klopt........je hebt volledig gelijk ( die gewichtstoename van 390 naar 470 kilo in 2 jaar tijd is ook niet echt indrukwekkend!)
2005:
Squat:
top 150
Bank:
top 70
Deadlift:
top 170

ik ben 35, 1.74 kort en helaas 84 vette killotjes zwaar.......
:o

ik ben mijn leven al langzamerhand aan het beteren en hang nog maar 1 tot 2 keer per week op dit forum rond, daarintegen train ik nu wel 5 keer per week!

hopenlijk haal ik de 500 kilo totaal voor mijn 40e................
:rolleyes:

( sarcame is idd een hobby van me............)
:D
 
Laatst bewerkt:
100 bench behaald................210 deadlift zal ook niet lang meer duren!

;)
 
Je moet je triceps eens gaan afbeulen klus,dat is je duwspier.Als dat eenmaal inorde is komt die bench vanzelf wel....Ouwe sarcast.:D
 
Congrats klusmier, eindelijk!
 
Vinden de andere deelnemers het goed als ik met powerjerk ipv bench m'n totaal maak?
 
Jij benched niet meer ivm je schouders toch?

Zal weer met regelmaat dit topic updaten, beetje in de vergetelheid geraakt dit topic.
 
Dat was oa. een reden ja, doe nu enkel nog overhead. Even ter vergelijking, het wr raw bench is 310kg en clean & jerk is 260kg, dus als niemand er verder problemen mee heeft kun je me er bij zetten met 170+120+200 (120 is nu nog wel bench, zodra ik over de 120 met powerjerk zit kun je dat veranderen).
 
Hehe mij best hoor, log is bedoelt voor jouw motivatie so;)

Mijn squat zit inmiddels op 210
 
Update
Squat: 1x230kg
Bench Press: 1x110kg
Deadlift: 1x250kg
Totaal: 590kg
BW: 93kg

Nog 10kg te gaan
 
Update
Squat: 1x230kg
Bench Press: 1x110kg
Deadlift: 1x250kg
Totaal: 590kg
BW: 93kg

Nog 10kg te gaan



goede progressie, maar waarom blijft je bench zoveel achter op je squat/deadlift??
 
Update
Squat: 1x230kg
Bench Press: 1x110kg
Deadlift: 1x250kg
Totaal: 590kg
BW: 93kg

Nog 10kg te gaan

Die 10 moet je makkelijk kunnen pakken op je bench toch ;) al zie ik hem dan
toch sneller gaan op je squat ivm je smolov nu :D
 
goede progressie, maar waarom blijft je bench zoveel achter op je squat/deadlift??

Dat komt omdat ik voornamelijk full body heb getraind sinds ik powerlift. Ik had in de zomervakantie een tijdje ub/lb getraind en toen was mijn bench 10 kg omhoog gegaan. Met full body heb ik verre weg geen energie en focus op de bench press. En zo lang powerlift ik nog niet dat is ook een verklaring :p

Die 10 moet je makkelijk kunnen pakken op je bench toch ;) al zie ik hem dan
toch sneller gaan op je squat ivm je smolov nu :D

Die 10 kilo pak ik pas als ik weer met een hoog volume ga benchen, dat zal rond december weer zo zijn. En dan heb ik de 120 wel rond jan-febr :cool:
Maar de 600 verbreek ik zowiezo met een squat pr.
 
Back
Naar boven