Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap geen reet van wat je nu probeert te zeggen eigenlijk?![]()

Over het algemeen zit het grootste verschil 'm natuurlijk in de benadering. Op het hbo leer je een bepaald beroep uitoefenen. Op de universiteit leer je een specifieke wetenschap.
Ook niet altijd. Sommige universitaire opleidingen zijn wel degelijk beroepsgericht. Zoals medicijnen.
Zijn de scholieren onder ons al een beetje afgekoeld?![]()
Zover ik weet heb je na je afstuderen nog steeds geen of nagenoeg geen werkervaring en krijg je pas de bevoegdheid om bijvoorbeeld huisarts te zijn nadat je na je afstuderen een aantal stages en aanvullende studie heb gedaan.
Kan het helemaal mis hebben though.
Zover ik weet heb je na je afstuderen nog steeds geen of nagenoeg geen werkervaring en krijg je pas de bevoegdheid om bijvoorbeeld huisarts te zijn nadat je na je afstuderen een aantal stages en aanvullende studie heb gedaan.
Kan het helemaal mis hebben though.
Ik kook nog steeds. Het lijkt me sterk dat dit er doorheen komt, maar ik maak me er wel kwaad over.

Zijn de scholieren onder ons al een beetje afgekoeld?![]()

Dat jij hem niet kan snappen wilt niet zeggen dat ie nergens op doelt hé Trasher...

.. maar ach ik ben niet de beroerdste en kan wel een serieus antwoord geven op dit onderwerp...edit: je liep dus te fukken net als Klaas en meent niks van wat je zegt?![]()
volgende keer wel bij de les blijven hé.. zeker als student is dat heel belangrijk 
Zeer goede ontwikkeling laat die luie studenten maar lekker zwoegen voor hun geld.
Mijn vriend doet rechten die heeft maar 8 uur college in de week, gewoon te gek voor woorden.

O ja, het verschil tussen HBO en universiteit geldt alleen voor de echte studies. Dus niet zoiets als televisiewetenschappen/ vrijetijdswetenschappen e.d. want dat vind ik iig geen academisch waardige studies
O ja, het verschil tussen HBO en universiteit geldt alleen voor de echte studies. Dus niet zoiets als televisiewetenschappen/ vrijetijdswetenschappen e.d. want dat vind ik iig geen academisch waardige studies
Vind ik nogal kort door de bocht. Blijven toch twee totaal verschillende benaderingen. Wetenschappelijk, waarin kritisch denken en analyse centraal staat tegenover de op de praktijkgerichte (hogere)beroepsopleiding.