MuscleMeat

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij altijd vaag leek is of je met efedrine het minder lang kunt volhouden op de cardio of langer, aangezien je hartslag omhoog word gejaagd zou ik denken minder lang. Heb nog nooit efedrine gebruikt vandaar.
 
Het zou makkelijker moeten worden
MEER ENERGIE
 
Das snel gereageerd :D

Njah dat kan toch niet goed voor je hart zijn.
 
Vandaag voor mij een goed dagje geweest! Ben laatste tijd veel moe overdag van het werk en stort rond 11/12u volledig in. Vandaag? Uhuh! Echt niet!!
Ben wakker, blijf wakker en voel me ****ing energiek!
Heb gister om 1u voor het laatst op de klok gekeken en echt over heel de dag 1 keer gegaapt hehe! Eens kijken hoe ik me later in de avond voel. Nu eerst lekker zonnebanken ;)
 
Ok maar ze had dus wel een energieboost tijdens haar joggen?

Ja man ja....ik moest wel lachen, ze zei verbaasd....ik heb m´n rondje snel gelopen joh en heel makkelijk hahaha...
 
Nou ik ga volgende week voor het eerst van mijn leven spinnen. Denk niet dat ik er 1tje bij neem, want kan denk ik van huis uit al aan het zuurstof haha!
 
Ik weet er mogen geen prijzen genoemd worden, doe ik dus ook niet....maar vindt gear gewoon NIET duur! Een kuurtje...een paar potjes/vialletjes...pfffff wat kost dat nou eenmaal!:rolleyes:

gelijk heb, voor het geen er in zit is het niet duur.

was het aan het vergelijken met ephedrine tabs... ;)


maar dit zal net dat ietsje meer geven zo te lezen :D
 
proef je nou nog iets van die caffeine?
Ik had het gevoel of alles naar koffie rook,of beeld ik me dat in?
 
Nou ik niet eigenlijk... anders neem je ze toch met melk en suiker :D 2 klontjes graag!
 
Heb ze laatst ook gehad. Stuiterde lekker erop hehe
 
Ik mocht er vandaag eentje(Animal deelt wel hoor). Slecht geslapen en een hectische dag dus ergens in de ochtend 1 ingenomen en was niet op te branden. Ging erg lekker. De hele dag vol energie.

NB: ik drink nooit koffie, en vrnl cafeïne vrije cola dus ga maar na ;)
 
Helaas niet tegengekomen. Klinkt allemaal heel goed wat energie betreft, maar resultaten? Net zo goed?
 
Resultaten zijn er bij mij nog niet. Gister pas begonnen ;)
 
ben ook benieuwd naar deze sup :) van men eca word ik altijd zooo moe hé :)
 
WTF haha.. Sorry! Ik dacht 3 pagina's, die thread loopt al een tijdje :o. 'Hot-shit' die stack :D

Haha geloof me, als je ze op hebt zijn ze idd 'hot-shit'!! Zweten man, zweten!!



Vandaag maar even een off dagje, ik heb vanavond been training, en ik neem dan geen clen of efi (meer). Heb dat vroeger wel gedaan, maar squatten met een tering hoge hartslag... UH-UH!!
 
damn smelten man smelten hehehehehe
 
Nou mijn vriendin is nu al fan van die shizzle.....ze was vanochtend 6 ons lichter.
En delen dat potje? ho maar....terwijl het eigenlijk mijn potje is...damn
 
Das k*t Rene, die van mij vraag het tenminste nog lief, met haar mondje open om de stok heen :D Nee het is erg gewilt.
Maatje van mij vroeg wat het was en die is ook helemaal tevreden over die dingen. Nog ff en dan word ik niet beroofd van mijn geld, maar van mijn Ecay stack :D
 
Das k*t Rene, die van mij vraag het tenminste nog lief, met haar mondje open om de stok heen :D Nee het is erg gewilt.
Maatje van mij vroeg wat het was en die is ook helemaal tevreden over die dingen. Nog ff en dan word ik niet beroofd van mijn geld, maar van mijn Ecay stack :D

Nouja...dan zou ik er wel mee kunnen leven, denk ik..:)
Straks heb je in het land geen Breezhersletjes meer, maar Ecay-stacksletjes...
Het moet niet gekker worden...:D
Mijn vriendin had vanochtend wel ff een gejaagd gevoel, niet extreem..maar wel aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven