Fitness Seller

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha, heb zelf nog nooit speed gebruikt, maar weet nu dan idd wel hoe hij eruit ziet van dat spul haha!

Vandaag even rug trainen en biceps. Daarna proberen nog half uurtje te fietsen met een Ecay op :D Even goed op hoog tempo verbranden ;)

Oohhh... welbekende speed-pikkie dus

Tsja, bij echte speed is er inderdaad helemaal niet meer van over... Dat is pas echte troep....

Dacht toch dat het bij Ephedrine wel mee viel? Vond het effect toch wel aangenaam. Relatief milde effecten, maar toch goed merkbaar. Toen ik heb gebruiktte was het echter nog legaal... Is wel appart spul...

Bedankt voor de tip. animal.
wat zijn de verhoudingen?

1 Capsule Contains:
Ephedrine pure pharmagrade 25mg
Caffeine pure pharmagrade 200mg
AcetylSaliCylic Acid 100mg
Yohimbe 1mg

Goed spul zeg, moet ik echt in m'n achter hoofd houden om het es een keertje te nemen :rolleyes:

Tsja, bij echte speed is er inderdaad helemaal niet meer van over... Dat is pas echte troep....

Dacht toch dat het bij Ephedrine wel mee viel? Vond het effect toch wel aangenaam. Relatief milde effecten, maar toch goed merkbaar. Toen ik heb gebruiktte was het echter nog legaal... Is wel appart spul...

Sjah uiteindelijk horen ze allemaal thuis onder de Amfetamines... Vandaar mss?

misschien een andropenis aanschaffen voor die extra groei van onderen :laugh:

Sjah uiteindelijk horen ze allemaal thuis onder de Amfetamines... Vandaar mss?

Kan zijn, maar de ene amphetamine-variant is de andere niet. Uiteindelijk valt Ephedrine niet te vergelijken met Amphetamine in effect, en MethAmphetamine is weer de overtreffende trap van Amphetamine. De respectievelijke sterktes van deze middelen zijn niet te met elkaar te vergelijken. Kleine variaties aan het molecuul et voila, het ding lijkt bijna niet meer op zijn broer...

Efedrine is relatief onschuldig, al moet je met al deze middelen uitkijken. Amphetamine soorten behoren tot de groep van geestelijk verslavende middelen. Afhankelijkheden komen daarbij veelvuldig voor.

Google maar eens op de term Faces of Meth. Dan zul je zien wat de sterkste Amphetamine, MethAmphetamine allemaal te weeg kan brengen. Maar dit terzijde.

Ik hoop niet dat m'n vriendin er een speed klitje van krijgt...:D
Ze gebruikt de stack nu een 4 dagen en zegt er niet veel van te merken...geen energieker gevoel etc... vanaf vandaag neemt ze er 2 per dag, dus ook om 16.00uur nog eentje. Kijken wat dat gaat brengen.

Vanmiddag heb ik er 2 gepakt. Voel helaas niks (zoals altijd)

Ik hoop niet dat m'n vriendin er een speed klitje van krijgt...:D
Ze gebruikt de stack nu een 4 dagen en zegt er niet veel van te merken...geen energieker gevoel etc... vanaf vandaag neemt ze er 2 per dag, dus ook om 16.00uur nog eentje. Kijken wat dat gaat brengen.

Raar bro eerst krijgt ze een bak energie,zodat ze de halve marathon kan lopen,dan je volgende reply merkt ze er weer niks van,beetje verwarrend

Stacker 2 Ephedra Supplement Facts
Serving Size: 1 Capsule
Servings per Container: 100
Active Ingredients Amount Per Serving

Proprietary Blend:

Herbal Original Formula Extract (supplying 25 mg Ephedrine alkaloids)
Kola Nut Extract (supplying 200mg caffeine alkaloids),
White Willow Bark
550mg total in 0ne cap

Stacker 2 Warnings:
Do not use when you are pregnant or nursing or when you are at risk of or are being treated for high blood pressure, liver, thyroid, or psychiatric disease, diabetes, pernicious anemia, nervousness, anxiety, depression, seizure disorder, cardiac arrythmias, stroke, pheochromacytoma, or difficulty in urination due to prostate enlargement. Consult your healthcare professional before use when you are taking an MAO inhibitor or any other prescription drug. Discontinue use and consult your healthcare practitioner when dizziness, sleeplessness, tremors, nervousness, headache palpitations occur.

Dit zat er in stackers 2 met ephi.
Althans allemaal afgeleide van epedrine,aspirine,en caffeine.
Serving is dus ip hetzelfde.
Als ik er 1tje nam,stuiterde ik echt de kamer rond.

Vreemd dat sommige mensen er licht of weer niet op reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven