MuscleMeat

De Villa (RTL 5)

Die Priscilla kan leuk dansen zeg, pfew

Die Christine praat echt vervelend..

boring aflevering

In het begin dacht ik dat de Villa steeds met dezelfde personen zou zijn, dus een kloon van Oh Oh Cherso...
Eerste aflevering was gelijk de leukste met die Indo bodybuilder en die mafkees met z'n snake tattoo.

In het begin dacht ik dat de Villa steeds met dezelfde personen zou zijn, dus een kloon van Oh Oh Cherso...
Eerste aflevering was gelijk de leukste met die Indo bodybuilder en die mafkees met z'n snake tattoo.

Idd die aflevering was wel vet maar die afleveringen erna zijn echt te saai heb het opgenomen maar nu je zegt dat het een slechte aflevering is ga ik hem nieteens kijken.

Die aflevering met dat beugelbekkie was ook nog wel vermakelijk.

Hahaha ruud en mike zijn wel toffe gaste. De wijfen waren gaar.

Laatste aflevering was wel heel slecht ja, helemaal niks gebeurd alleen maar gezeik van die wijven

en volgende week is herhaling, ik haak af,k*t serie

Rtlgemist is met recht de grootste *%$#^&( site van heel het internet

nooit problemen met RTL gemist, alleen af en toe zo'n schijt reclame maar so be it.

afl. 7! awww yea

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het meestal ook tegenvallen.. maar toch kijk ik het :o . Eerst Oh Oh cherso en dan de villa..

Ruud en die mike waren iig de grappigste, wijven waren echt focking ongesteld ofzo.

die photoshoot chick was wel geyl. met make-up :P Ze vond pr0n mooi dus snap niet dat iemand haar bangde

• Topic Starter Topic Starter
die photoshoot chick was wel geyl. met make-up :P Ze vond pr0n mooi dus snap niet dat iemand haar bangde

Omdat ze heel de avond op een kruk zat en arrogant was hehe. Komt die binnenkort ook op dumpert te staan netzoals die Kizzy ofzo xD

fap fap fap

Terug
Naar boven