- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Emile zei:Als je goed kan koken dan kan je haar ook bij je thuis vragen. Vrouwen schijnen het leuk vinden als mannen kunnen koken![]()
Emile zei:Ik haar gewoon een keer uit eten vragen en daarna een filmpie pakken ofzo. Gewoon lekker ouwehoeren en kijken hoe het verder klikt.
Als je goed kan koken dan kan je haar ook bij je thuis vragen. Vrouwen schijnen het leuk vinden als mannen kunnen koken![]()

dan leen je ff je ma uit aan die vriend van dr en dan paal jij die vriendin..eerlijke deal tochlouis zei:ja he, dat was het eerste wat mijn ex aan me vroeg, of ik kon koken, toen zei ik dat ik niet eens eieren kon bakken, ze keek me toen teleurgesteld aan maar ja how hard can it be?
ik was vergeten te melden dat ze een vriend heeft, maar het is nog niet echt serieus heeft ze verteld...
Ik heb voordeel met deze body(hoop ik dan)
ga niet over de grens of ik maak van je nick man-p*ssyMan-Mountain zei:dan leen je ff je ma uit aan die vriend van dr en dan paal jij die vriendin..eerlijke deal toch

louis zei:ga niet over de grens of ik maak van je nick man-p*ssy![]()

klempic zei:
Var zei:

louis zei:...ik ben zelf 20 jaartjes met een prima uiterlijk maar ja niet alle meisjes vallen alleen op uiterlijk helaas!

louis zei:die vrouw is echt lekker, ze had vandaag een jurkje aan, damnnn, ik wou het echt van haar lijk af rukken, ze heeft zulke mooi benen, en zo'n schattig cup a,dat valt wel tegen maar ze is voor de rest sexy en zij is meestal depressief, heeft veel problemen en gebruikt anti depressiva...is dat gustig voor mij![]()
Man-Mountain zei:nou dan kan je dr eens goed palen zodat ze weer gelukkig wordt..tenzij je een kleine lul hebt dan wordt ze nog depressiever waarschijnlijk.
lol, droogkloot.Man-Mountain zei:nou dan kan je dr eens goed palen zodat ze weer gelukkig wordt..tenzij je een kleine lul hebt dan wordt ze nog depressiever waarschijnlijk.
louis zei:zij is meestal depressief, heeft veel problemen en gebruikt anti depressiva...is dat gustig voor mij![]()

louis zei:nee, ik ben goed uitgerust, da's geen probleem, yes ik ga die wijf palen.
Ik heb het zelf ook nodig nu dat het uit is met mijn vriendin, ik kan de afleiding wel gebruiken dus...
dank jullie allemaal voor de reacties!