MuscleMeat

De vriendin van mijn moeder is lekker paalbaar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haar gewoon een keer uit eten vragen en daarna een filmpie pakken ofzo. Gewoon lekker ouwehoeren en kijken hoe het verder klikt.

Als je goed kan koken dan kan je haar ook bij je thuis vragen. Vrouwen schijnen het leuk vinden als mannen kunnen koken :)

• Topic Starter Topic Starter
Emile zei:
Als je goed kan koken dan kan je haar ook bij je thuis vragen. Vrouwen schijnen het leuk vinden als mannen kunnen koken :)

ja he, dat was het eerste wat mijn ex aan me vroeg, of ik kon koken, toen zei ik dat ik niet eens eieren kon bakken, ze keek me toen teleurgesteld aan maar ja how hard can it be?

ik was vergeten te melden dat ze een vriend heeft, maar het is nog niet echt serieus heeft ze verteld...
Ik heb voordeel met deze body(hoop ik dan)

Emile zei:
Ik haar gewoon een keer uit eten vragen en daarna een filmpie pakken ofzo. Gewoon lekker ouwehoeren en kijken hoe het verder klikt.

Als je nog thuis woont en je nodigt je moeders vriendin uit voor een etentje en wipje?? ??? :D

Hey ma...ik heb me nu toch een lekker wijf gepaald, ze is alleen ouder dan jij :D

louis zei:
ja he, dat was het eerste wat mijn ex aan me vroeg, of ik kon koken, toen zei ik dat ik niet eens eieren kon bakken, ze keek me toen teleurgesteld aan maar ja how hard can it be?

ik was vergeten te melden dat ze een vriend heeft, maar het is nog niet echt serieus heeft ze verteld...
Ik heb voordeel met deze body(hoop ik dan)
dan leen je ff je ma uit aan die vriend van dr en dan paal jij die vriendin..eerlijke deal toch

@ MM: bro maak je PM box ff leeg, k mis je man :D

Louis denk na, hoe versier je een meisje van 20 ? Een vrouw is een vrouw of ze nou 20 is of 50. Alleen verschillen de factoren van waar ze gevoelig voor zijn.

Zeker een wat oudere vrouw zal gevoelig zijn voor complimentjes over haar uiterlijk, en als jij verder een beetje diepgang en begrip toont en je respectvol opsteld naar haar toe, zal ze zich op haar gemak voelen.

Flirt dan een beetje met haar en geef haar complimentjes, geef eventueel een hint over dat je haar best aantrekkelijk vind en/of wel eens een wat oudere vrouw wil nken ( niet letterlijk zo zeggen ! ) en dan moet het met gemak gaan.

Neem dat nou maar van mij aan ik weet redelijk wat ik zeg :roflol:

Doe niet zo moeilijk.

Laat gewoon je pik aan haar zien, en zeg: "Kijk dat is haar, ja over haar had ik het vannacht. Jep we gaan haar vet nken. Zo hard dat ze een week later nog nat is."

Het werkt altijd :cool:

Bweheh, las ik toch ff de moeder van je vriendin. :D

Var zei:
Bweheh, las ik toch ff de moeder van je vriendin. :D

Same here.. dat zou hij niet kunnen maken imho. :D

Maar ik zou er gewoon voor gaan.. als ze mooi is en zin heeft kan je er leuke herinneringen aan over houden. Reken maar dat ze weten hoe ze moeten nken/zuigen en alles wat daar nog bij komt.

louis zei:
...ik ben zelf 20 jaartjes met een prima uiterlijk maar ja niet alle meisjes vallen alleen op uiterlijk helaas!

hahahah wat een zelfkennis.....ben je zo verrot van binnen dan;)

gewoon zoenen, strelen en dan hengsten met die donder!

als ze er niet van gediend is dan kom je gewoon over als een schattig ventje...moet je wel op bovengenoemde volgorde werken en niet andersom;)

die vrouw is echt lekker, ze had vandaag een jurkje aan, damnnn, ik wou het echt van haar lijk af rukken, ze heeft zulke mooi benen, en zo'n schattig cup a,dat valt wel tegen maar ze is voor de rest sexy en zij is meestal depressief, heeft veel problemen en gebruikt anti depressiva...is dat gustig voor mij ???

louis zei:
die vrouw is echt lekker, ze had vandaag een jurkje aan, damnnn, ik wou het echt van haar lijk af rukken, ze heeft zulke mooi benen, en zo'n schattig cup a,dat valt wel tegen maar ze is voor de rest sexy en zij is meestal depressief, heeft veel problemen en gebruikt anti depressiva...is dat gustig voor mij ???

nou dan kan je dr eens goed palen zodat ze weer gelukkig wordt..tenzij je een kleine lul hebt dan wordt ze nog depressiever waarschijnlijk.

Man-Mountain zei:
nou dan kan je dr eens goed palen zodat ze weer gelukkig wordt..tenzij je een kleine lul hebt dan wordt ze nog depressiever waarschijnlijk.

nee, ik ben goed uitgerust, da's geen probleem, yes ik ga die wijf palen.
Ik heb het zelf ook nodig nu dat het uit is met mijn vriendin, ik kan de afleiding wel gebruiken dus...
dank jullie allemaal voor de reacties!

hoe oud is je ma dan? ook 37? dan was ze 17 toen ze moeder werd? heb je geen foto van da mens ofzo? kan me niet echt voorstellen dat ik op een vrouw van bijna 40 kan vallen.. lol

louis zei:
zij is meestal depressief, heeft veel problemen en gebruikt anti depressiva...is dat gustig voor mij ???

Ja hoor. Gewoon zeggen dat ze geen antidepressiva meer nodig heeft eens ze je magic wand heeft gevoeld. Anders laat je dr wat alcohol drinken....combo antidepressiva+alcohol maakt het beest in je los :D

louis zei:
nee, ik ben goed uitgerust, da's geen probleem, yes ik ga die wijf palen.
Ik heb het zelf ook nodig nu dat het uit is met mijn vriendin, ik kan de afleiding wel gebruiken dus...
dank jullie allemaal voor de reacties!

ja joh die ga je ff palen, doe je best joh, maar je hoeft geen grote verhalen op te hangen dat je je eigen geweldig vind hoor en dat je iedereen kan krijgen en dat je er geweldig uitziet etc... Is zeker niet stoer. Humor waarderen we hier wel, maar je moet niet gaan overdrijven.

anders.....prove it. Ik heb nog geen fotos van je gezien in de Foto-sectie....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven