XXL Nutrition

De vriendin van mijn moeder is lekker paalbaar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Juriaan zei:
Ow my god welcome sean cassidy. Ik geloof dat jou vet toch wel rond de 12-15% zat sannie? meisjes vinden dat niet echt gespierd hoor dat heet gewoon fors of stevig, net hoe je het wilt noemen. ze houden meer van een procentje of 6-8% en dan niet te huge gewoon mooi symetrisch

Ik vind je een beetje overkomen alsof je iedereen maar om je vinger kan winden.

Daarom word jij officieel de sean cassidy van dbb.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je gewoon breed bent met een vetpercentage van 13 en een huge borst hebt vinden ze je ook al gespierd dude. Daar heb je de buikspieren niet eens voor nodig.. :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Tractortje zei:
Als je gewoon breed bent met een vetpercentage van 13 en een huge borst hebt vinden ze je ook al gespierd dude. Daar heb je de buikspieren niet eens voor nodig.. :rolleyes:

Haha nou de meeste meisjes vinden dat gewoon VET hoor voor zover ik heb ervaren op vakantie, beach etc. Kijk naar je eigen fysiek en die van sean. Hoe huge jij ook zal worden je zal er nooit zo uitzien, zo'n symetrie is zeldzaam :eek:

Tractortje zei:

Niet vergeten zijn ronde schouders, dat doet ook heel veel voor de meisjes...

die foto is wel ongeveer mijn doel, maar dan veeeeel sterker :D

jopiepoekie zei:
Als ik een klein meisje was van 14 jaar, zou ik de monitor op zijn kop zetten en met mijn klit over deze foto wrijven.... grrrr
Dus nu gewoon maar de monitor op zijn plek houden en beetje pik knijpen ofzo...
:roflol:
Echt...Zo`n antwoord maakt me hele dag weer goed.

Juriaan zei:
Haha nou de meeste meisjes vinden dat gewoon VET hoor voor zover ik heb ervaren op vakantie, beach etc. Kijk naar je eigen fysiek en die van sean. Hoe huge jij ook zal worden je zal er nooit zo uitzien, zo'n symetrie is zeldzaam :eek:

Zo stoer kijken als die gozer doet is ook zeldzaam :)

ik wil wel veel groter worden als die Sean :rolleyes:

Yep...daar heb je gelijk in..
Maar dan hebben we het wel over mensen zonder verstand van bodybuilding...
Maar dan nog, hoe lang je ook traint, hoe goed je ook eet, hoe goede anabolica je ook gebruikt,en hoe groot of klein je ook bent, er zijn altijd wel mensen die je te groot of te klein vinden....Iedereen heeft eigenlijk zijn/haar mening klaar staan, maar als het over hun zelf gaat..is er altijd wel een smoes met "dit" of "dat".
Mijn mening: Je moet je lichaam "shapen" en onderhouden zo als jij dat wilt, de een loopt het hele jaar kneiterdroog rond en de ander is wat vatsiger...ieder zn eigen manier toch...

Juriaan zei:

• Topic Starter Topic Starter
zo hey, begin lekker een ander onderwerp met bijv: sean zijn lichaam en die van jullie.

Nog een ontwikkeling over mama's vriendin, als het goed is heeft ze nu geen vast onderdak, de ene dag slaapt ze bij een vriendin en de andere bij haar moeder of zo.
Het leukste is, dat ze mijn moeder heeft gevraagd om een maandje bij ons in te trekken.
is dat goed of niet?

louis zei:
zo hey, begin lekker een ander onderwerp met bijv: sean zijn lichaam en die van jullie.

Nog een ontwikkeling over mama's vriendin, als het goed is heeft ze nu geen vast onderdak, de ene dag slaapt ze bij een vriendin en de andere bij haar moeder of zo.
Het leukste is, dat ze mijn moeder heeft gevraagd om een maandje bij ons in te trekken.
is dat goed of niet?
als je ma niet veel thuis is wel ja :D

louis zei:

is dat goed of niet?

Dat weet je binnenkort! :D

louis zei:

is dat goed of niet?
Wordt het veel laagdrempeliger, je stapt per ongeluk de douche binnen en hatsa! :D

Apenootje zei:
Wordt het veel laagdrempeliger, je stapt per ongeluk de douche binnen en hatsa! :D

ohw sorry ik wist niet dat u aan t douchen was mevrouw...ik hoorde de kraan wel en t was wat mistig en ik zag t douchegordijn ervoor maar ja, ik ben maar een domme bber ..

Man-Mountain zei:
ohw sorry ik wist niet dat u aan t douchen was mevrouw...ik hoorde de kraan wel en t was wat mistig en ik zag t douchegordijn ervoor maar ja, ik ben maar een domme bber ..
:roflol:

louis zei:

is dat goed of niet?

Dat gebeurt hier nooit joh, je zit maar in het gare hanen hok.

Anyway waar waren we, ow ja sean.....

J/K :D

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:

dit is een goede, maar ik was van plan om midden in de nacht haar bed in te kruipen...zo van: ow sorry ik dacht dat je mijn gezelschap wel kon gebruiken!
Ik voel me zeer aangetrokken tot jou en als ik niet de genoegen krijg om jou te nken dan zal ik nooit van me leven rustig kunnen slapen!

Laatst bewerkt:
ik zou gewoon wat ghb in haar drinken gooien, en dan los...............

Man-Mountain zei:
Precies, "u heeft ook nog de zeep laten vallen" :D

Zeg ''Player'' waar zijn wij nou helemaal mee bezig. Ga gewoon naast haar zitten op de bank hang dat ding uit je broek dan zie je vanzelf hoe ze reageert.

als je net hebt gedoucht loop je toch gewoon in je blote ass door het huis, net zo lang tot je haar tegen komt,, en als je dr dan ziet zeg je oeps,, en heb je pardoes een stijve...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven