Fitness Seller

De vriendin van mijn moeder is lekker paalbaar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pumpin' zei:
Cup A??

Dan moet je dr harder opblazen kerel.

En dat dr eigenaar nu in de bak zit, wil niet zeggen dat je zo maar andermans opblaaspop kan gaan penetreren.

hahahah, ik zou m zodra ik vrijkwam meteen opzoeken en n uur later weer vastzitten wegens anale vernedering met de dood als gevolg :D

Wie heeft het over "vernedering" ? :D

En ? heb je haar ge***** ?

lol wa een topic bump!

Ik ben ook heel benieuwd of het al gelukt is.:rolleyes:

louis

Laatste Activiteit: 20 June 2005 21:14

:(

Als je 20 bent en beweert dat je dom bent geworden van de anabolen dan zeg ik liever dat je daarvoor al dom was om ze te gebruiken.

verdomme wat een bump

Hallo aan alle a.s. gebruikers en de rest ook natuurlijk!
De vriendin van mijn moeder is 37 jaar oud, ze komt regelmatig op bezoek en ik denk dat ik haar leuk vind..telkens dat ze tegen me praat komt ze zo dicht bij mij in de buurt(zo dichtbij dat ik haar lipgloss kan ruiken en dat ik haar bijna kan zoenen).
Als het aan mij laag zou ik haar nken en weet dat het mogelijk is, alleen weet ik niet hoe ik haar moet benaderen.
Ik ben ook wel's bij haar thuis geweest en zo, maar heb nooit de neiging gehad om haar te versieren, ik durf gewoon niet. Anabolen hebben me dom en verlegen gemaakt...ik ben zelf 20 jaartjes met een prima uiterlijk maar ja niet alle meisjes vallen alleen op uiterlijk helaas!

WAt moet ik doen mensen..vertel!!!!
P.S. jullie zijn geweldig ;)

haha, leugenaar, in je bio staat 23

edit, foutje, ik zie nu pas dat dit een topic van 2004 is :D

die bump verdient een ban....

deze bump heeft zeker te maken met welk topic jij het leukste vond?

:whip: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven