Fitness Seller

De vriendin van mijn moeder is lekker paalbaar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
ja joh die ga je ff palen, doe je best joh, maar je hoeft geen grote verhalen op te hangen dat je je eigen geweldig vind hoor en dat je iedereen kan krijgen en dat je er geweldig uitziet etc... Is zeker niet stoer. Humor waarderen we hier wel, maar je moet niet gaan overdrijven.

anders.....prove it. Ik heb nog geen fotos van je gezien in de Foto-sectie....

Ik zei niet dat ik iedereen kon krijgen, niet alle meisjes vallen op uiterlijk zei ik zelfs, dat ik me geweldig vind zei ik ook niet...ik vind alleen dat als je gespierd ben meer kans heb op wijven meer niet...

kun je niet ff een webcam installeren op de plek waar je haar gaat "nemen" !?

MightyDuck zei:
geef eventueel een hint over dat je haar best aantrekkelijk vind en/of wel eens een wat oudere vrouw wil nken ( niet letterlijk zo zeggen ! )

Waarom niet? Trouwens naar mijn ervaring zijn oudere vrouwen boven de 30 zowiezo seksueelactiever, en heel makkelijk versierbaar.

louis zei:
..ik vind alleen dat als je gespierd ben meer kans heb op wijven meer niet...

....Blah, ik liep laatst door Amsterdam met mijn verse nieuwe spieren en werd alleen vriendelijk begroet door mannen.....

Dat anti dep. pillen. Mmm, als ik ergens geen zin in heb dan is het problematische vrouwen. Maar ze heeft waarschijnlijk juist daarom geen vaste relatie en misschien daarom wel interesse in jouw dan.

louis zei:
ik vind alleen dat als je gespierd ben meer kans heb op wijven meer niet...

ja dat heb ik ook ondervonden.. heb nooit problemen gehad om leuke vriendinnetjes te krijgen zonder die massa die ik nu heb.. maar nu hoef je echt maar te knippen met je vingers en je hebt al raak! *zonder overdrijven*

pfff...nou respect hoor :rolleyes:

Ik zou het advies van Mighty Duck volgen.

Je moet het gesprek zo sturen dat je het redelijk duidelijk maakt voor haar dat je wel geinteresseerd bent.

Je kunt een praatje maken over het feit dat je tegenwoordig veel meisjes van jouw leeftijd ziet die al aardig aan de maat zijn en dan zeg je tegen haar dat zij er nog erg goed uitziet voor haar leeftijd.

En als je een beetje brutaal bent vraag je haar hoe zij over jongere jongens denkt.

sanniejj zei:

Geweldig voor je jongen! :rolleyes:

Ok, ok, wie zonder zonde is werpe de eerste steen, maar zo niet dan toch...

Een heer gaat beter niet opscheppen over zijn coïtusuele prestaties. Ik zeg lekker niks meer. Hoe minder meisjes denken dat ik een sl*t ben, maar een aardige jongen hoe beter. En hoe meer ik een sl*t kan zijn dus, maar nu zeg ik weer teveel, eigenlijk.

Als het gelukt is willen we wel een verslag natuurlijk!
Foto's erbij is een pré, maar niet noodzakelijk ;)

(Video is beter) :D

ga gewoon ff aanbellen als je soldaat recht staat :D ze zal wel weten wat te doen. Niet vergeten je camera in je hand aan te zetten :cool:

sanniejj zei:
ja dat heb ik ook ondervonden.. heb nooit problemen gehad om leuke vriendinnetjes te krijgen zonder die massa die ik nu heb.. maar nu hoef je echt maar te knippen met je vingers en je hebt al raak! *zonder overdrijven*

Ow my god welcome sean cassidy. Ik geloof dat jou vet toch wel rond de 12-15% zat sannie? meisjes vinden dat niet echt gespierd hoor dat heet gewoon fors of stevig, net hoe je het wilt noemen. ze houden meer van een procentje of 6-8% en dan niet te huge gewoon mooi symetrisch

Ik vind je een beetje overkomen alsof je iedereen maar om je vinger kan winden.

Daarom word jij officieel de sean cassidy van dbb.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
sean cassidy? wie de **** is dat? prachtig fysiek, hij heeft alleen iets gays imo ???

Juriaan zei:
Ow my god welcome sean cassidy. Ik geloof dat jou vet toch wel rond de 12-15% zat sannie? meisjes vinden dat niet echt gespierd hoor dat heet gewoon fors of stevig, net hoe je het wilt noemen. ze houden meer van een procentje of 6-8% en dan niet te huge gewoon mooi symetrisch

Ik heb liever niet dat je me foto zomaar op het net ge/misbruikt... of wil je anders m'n gezicht even onherkenbaar maken... :p

Shit.. me echte naam ook weer bekend hier....

sanniejj zei:

Nou nou sanniej je begint op Louis te lijken , hij loopt ook naar buiten en BANG!!! Zo een wijf. :D

Dat is die gast van de M&F, goede fysiek imo. En sanniejj gefeliciteerd man! :D

Juriaan zei:

Als ik een klein meisje was van 14 jaar, zou ik de monitor op zijn kop zetten en met mijn klit over deze foto wrijven.... grrrr
Dus nu gewoon maar de monitor op zijn plek houden en beetje pik knijpen ofzo...

al die fitness modellen hebben iets gays als ze gefotografeerd worden.. behalve voor een fitnessmagazine. En toch hebben ze een gruwelijke fysiek :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven